Arme Jeppe - maandag geopereerd

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Arme Jeppe - maandag geopereerd

Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Fijn dat hij goed eet! Hopelijk verloopt het herstel goed!

Knuffel voor het zielige mannetje en voor jou natuurlijk  :-*
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Fijn te horen dat ie al weer wat eet. Wel nog eventjes van die touwtjes afblijven Jeppe, dat is niet om te flossen  :biggrin2:
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

ze mogen wel drinken na het eten van bot maar niet een hele bak, hier drinken ze altijd met het eten..
denk eigenlijk niet dat het niet drinken de oorzaak zou zijn(dan had ie het eerder en misschien wel vaker moeten hebben), meer het gedroogde spul...maar goed wie ben ik he ;D
wat een ukkel joh, de hechtingen eruit gehaald, je kan er nu nog krammetjes in laten zetten!
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Nynke F schreef: Dat is waar :)

Jeppe heeft net al zijn medicijnen op met wat blikvoer en een schaaltje homemade kippen/konijnbouillon ging er ook met liefde in  :) :)
We, Connie en ik, hebben hem in het Thundershirrt verpakt, Connie denkt zelfs dat er al 2 hechtingen uit zijn  >:( >:( :( :(
Jeppe, wat fijn dat het bakje kippe/konijnsoep lekker was :)
Goed drinken en eten is natuurlijk het betse om je weer helemaal happy te gaan voelen.wel de hechtingen latne zitten Jep...anders wordt Nyn wel een beetje >:( >:( >:(

Didot zwaait met zijn verband poot naar je...die weet hoe moeilijk het is om er vanaf te blijven :P
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

ik ga toch maar een medical petshirt halen denk ik, want de zelfgemaakte constructie blijft niet goed zitten  :-\ :-\
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Nynke F schreef: ik ga toch maar een medical petshirt halen denk ik, want de zelfgemaakte constructie blijft niet goed zitten  :-\ :-\
wel de goede maat pakken, want als ie te ruim is blijft het ook niet zitten.

Is hij zo eigenwijs dat ie ook pulkt als je in de buurt bent?

Didot blijft (tot nu toe...) er netjes af als ik in de buurt ben.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

pallas schreef: wel de goede maat pakken, want als ie te ruim is blijft het ook niet zitten.

Is hij zo eigenwijs dat ie ook pulkt als je in de buurt bent?

Didot blijft (tot nu toe...) er netjes af als ik in de buurt ben.
Ja, als ik niet naast hem zit doet ie het inderdaad, als ik wel naast hem zit en HEE !! zeg stopt ie wel, maar ja, ik zit niet altijd naast hem  :-X :-X  en die hechting(en) heeft ie gedaan toen ik sliep  >:( >:(

Ik neem Jeppe mee om het shirt te passen !!
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Nynke F schreef: Ja, als ik niet naast hem zit doet ie het inderdaad, als ik wel naast hem zit en HEE !! zeg stopt ie wel, maar ja, ik zit niet altijd naast hem  :-X :-X  en die hechting(en) heeft ie gedaan toen ik sliep  >:( >:(

Ik neem Jeppe mee om het shirt te passen !!
als je hem niet in de gaten kan houden de comfy kap om?
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Ik lees het nu pas. Wat een toestand zeg...
Gelukkig is het achter de rug. Heel veel beterschap voor Jeppe  :bigarmhug:
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

zou id ook een shirt of kap omdoen, als ie er meer uithaalt daar ben je(en hij ook)  niet blij mee!!
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

O Nynke, dit klinkt allemaal een stuk beter dan gister! Ik haal alvast opgelucht adem! Dat hij weer tierig is en weer gepoept heeft is echt 'n goed teken! Even was ik bang... Ik heb met de hond van mijn moeder (ook 'n cavje) wat minder goede ervaringen. Het beestje raakte ook verstopt, van alles geprobeerd, toen naar de da en operatie en om een lang verhaal kort te maken: darmen kwamen niet meer op gang en zijn hartruis heeft de narcose niet getrokken... Hij is toen overleden. Toen ik jou berichten las, ben ik me echt wezenloos geschrokken! En alles kwam weer effe boven... :'( Maar des te blijer ben ik nu als ik lees dat Jeppe de goede kant weer op gaat!!!
Meid, veel sterkte voor de komende dagen en een dikke knufferd voor Jeppe! Op naar 'n goed herstel!  :-* Enne Jeppe.... Wel goed gaan eten knul!  :-*
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

flodder en dwarrel schreef: als je hem niet in de gaten kan houden de comfy kap om?
dat vond ie zo vreselijk toen met die operatie aan dat bultje bij zijn oog, daar werd ie helemaal neerslachtig van  :-X :-X  nu heeft ie het medical shirt aan en is hij in elk geval redelijk zichzelf  ;)
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Ik vond het medical shirt ook goed helpen tegen druk gedrag. Maar ik denk dat Didot daar ook meer last van heeft dan Jeppe :biggrin2:

Zit nu te prakkezeren om het weer op te snorren en aan te trekken, wellicht dat ie dan wat rustiger is ::)
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

In dat geval zou ik ook zo'n shirt aandoen bij hem.
Gelukkig heeft hij weer gegeten. Het ziet er dus naar uit dat hij zich goed gaat herstellen.
Sterkte nog maar eens.
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

vanaalst schreef: ze mogen wel drinken na het eten van bot maar niet een hele bak, hier drinken ze altijd met het eten..
denk eigenlijk niet dat het niet drinken de oorzaak zou zijn(dan had ie het eerder en misschien wel vaker moeten hebben), meer het gedroogde spul...maar goed wie ben ik he ;D
wat een ukkel joh, de hechtingen eruit gehaald, je kan er nu nog krammetjes in laten zetten!
Ik zou het ook in de gedroogde eendevoetjes zoeken, als ik lees dat ze er iedere ochtend eentje krijgen (ik vind zo'n voetje best een maaltijd voor zulke kleine hondjes) en zeker omdat je ze zo lang droogt. Ik meen me ook een discussie te herinneren van nog niet zo lang geleden, dat die voetjes nog flink wat hard bot bevatten?  :-\

Plaats reactie