En die ene is een grote kliko, daar kan ik zelfs bedorven spul ingooien en dan is ze me nog dankbaar
Zijn er meer honden die geef duif lusten????
Moderator: Lizzy
-
Anthraciet
- 5-sterren

Re: Zijn er meer honden die geef duif lusten????
Ik heb er 1 die duif eet, de rest verklaart me ook voor gek 
En die ene is een grote kliko, daar kan ik zelfs bedorven spul ingooien en dan is ze me nog dankbaar

- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Dexter eet wel duif, maar dat is dan ook net een kliko
.
De cavaliertjes willen geen duif .Als ik ze dat voorschotel kijken ze me aan alsof ik ze wil vergiftigen
De cavaliertjes willen geen duif .Als ik ze dat voorschotel kijken ze me aan alsof ik ze wil vergiftigen
Mijn honden eten ook geen duif, fazant en patrijs, eend ed vinden ze ook al niet te kanen.
Zij hebben echt moeite met bepaalde vogelsoorten.
Zij hebben echt moeite met bepaalde vogelsoorten.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier ook geen duif, ze wijzen nog net niet naar hun hoofd! 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

De honden blieven echt hartgrondig geen duif, de katten eten het wel.
Dat is een goed idee mijn ene kat staat op KVV de andere s'morgens brok s'avonds barf omdat ik er absoluut een orgaan in krijg.Mevroi Kruim schreef: De honden blieven echt hartgrondig geen duif, de katten eten het wel.
Ik kan ze ook een keer duif voorschotelen.
-
BlissSpirit
- 5-sterren

Hier ook echt geen duif.
Ze kijken me dan echt aan alsof ze zich afvragen of het wel helemaal goed gaat met me.
Patrijs hetzelfde. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat vaak alle ingewanden er nog inzitten.
Ook als ik dat er eerst uithaal dan nog moeten ze het niet.
Ze kijken me dan echt aan alsof ze zich afvragen of het wel helemaal goed gaat met me.
Patrijs hetzelfde. Ik heb het gevoel dat dit komt omdat vaak alle ingewanden er nog inzitten.
Ook als ik dat er eerst uithaal dan nog moeten ze het niet.
Bij mij geen ingewanden in de duif wel in de fazant en die heeft hij wel op maar ik heb ze eerst leeg gehaald, hij deed er wel erg lang over, ik dacht in het begin hij weet niet goed wat hij ermee aan moet, en dat terwijl hij toch grote zalmkoppen eigenlijk zo weg heeft.
Hier ook geen duif en geen patrijs.
ik had ook weer eens duivenkarkasjes gekocht. hele mooie en verse, maar nee het werd absoluut niet gegeten. 
Maar ik heb ze geplet en in de droger gedaan. 36 uurtjes lang. En zie een kraakdroog karkasje vinden ze heel erg lekker.
Maar ik heb ze geplet en in de droger gedaan. 36 uurtjes lang. En zie een kraakdroog karkasje vinden ze heel erg lekker.