Smuldier of Orijen ?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Smuldier of Orijen ?

Lil

Bericht door Lil »

Wat leuk en goed dat het overtuigen gelukt is!
HannekeKjell
5-sterren
5-sterren

Bericht door HannekeKjell »

:groupwave2: :thumbup:
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

En weet je...Als je een tijdje bezig bent en toch wat barf-spul wilt gaan geven dan woont Antonia (hier van het forum) vlakbij je, in Noordbroek. Zij regelt vaak voor hele mooie prijzen goed vlees! :D ;) ;D (('k las dat je in Winschoten woont)
*Yvje*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Yvje* »

Oooh.. ja, dat wil uiteindelijk zeker eens gaan proberen ! Dankje voor de tip !
*Yvje*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Yvje* »

Jeeeeej ! Ik heb een vriezer ! Binnenkort beginnen we !  :D
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

[quote="*Yvje*"]
Jeeeeej ! Ik heb een vriezer ! Binnenkort beginnen we !  :D
[/quote]

Heeeeee, hartstikke goed! Welkom bij de niet-anonieme versvleesvoerverslaafden! ;D
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

:biggrin2: :biggrin2: welkom op barfplaats ;D
Lodi
1-ster
1-ster

Bericht door Lodi »

als je lotgering gaat voeren ? mijn ervaring is dat je er minder van moet geven dan de 2%, ze worden er snel te dik van. Verder ben ik er super tevreden mee en ze krijgen het nu sinds 1 jaar, vlees compleet afgewisseld met om de 2 dagen pens  compleet. Altijd mooie ontlasting. Het zijn 2 mopsjes.
*Yvje*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Yvje* »

Hahaha, dank ! @ Lodi, ja, ik ga Lotgering voeren. Ze is wat aan de schriele kant,
ik krijg haar ook moeilijk wat dikker met Orijen, maar ze heeft ook regelmatig last van oorgisten
wat vaak wordt veroorzaakt van een of andere allergie. Ik hoop dat ze met dit voer
dus juist weer iets voller wordt. Al heb ik liever een te dunne hond dan een te dikke maar
een kilo'tje of anderhalf zou er wel weer bij mogen denk ik.
Ik kan echt niet wachten met bestellen ! Helaas haal ik mijn vriezer volgende week pas op en
dan moet ik nog een week wachten want Lotgering bezorgt hier in de even weken.
Denk dat ik het ook eens meebestel voor de katten..
beesteboelmona
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door beesteboelmona »

[quote="*Yvje*"]
Hahaha, dank ! @ Lodi, ja, ik ga Lotgering voeren. Ze is wat aan de schriele kant,
ik krijg haar ook moeilijk wat dikker met Orijen, maar ze heeft ook regelmatig last van oorgisten
wat vaak wordt veroorzaakt van een of andere allergie. Ik hoop dat ze met dit voer
dus juist weer iets voller wordt. Al heb ik liever een te dunne hond dan een te dikke maar
een kilo'tje of anderhalf zou er wel weer bij mogen denk ik.
Ik kan echt niet wachten met bestellen ! Helaas haal ik mijn vriezer volgende week pas op en
dan moet ik nog een week wachten want Lotgering bezorgt hier in de even weken.
Denk dat ik het ook eens meebestel voor de katten..
[/quote]

Lotgering hond kun je ook aan de kat geven.
Het eenige vrschil is dat de porties kleiner zijn en het daardoor duurder is
mysmoothcollies
4-sterren
4-sterren

Bericht door mysmoothcollies »

[quote="Lodi"]
als je lotgering gaat voeren ? mijn ervaring is dat je er minder van moet geven dan de 2%, ze worden er snel te dik van. Verder ben ik er super tevreden mee en ze krijgen het nu sinds 1 jaar, vlees compleet afgewisseld met om de 2 dagen pens  compleet. Altijd mooie ontlasting. Het zijn 2 mopsjes.
[/quote]Hierboven staat aangegeven dat je minder zou kunnen voeren van Lotgering, maar mijn ervaring is tegenovergesteld. Een kwestie van uitproberen denk ik. Enneh Lotgering heeft ook wat andere dingen zoals zalmkoppen, dus wanneer je een tijdje vers voert kan je dat ook proberen. Tis alleen niet geschikt voor beginners. Zit er geen verkooppunt bij jou in de buurt? Dan heb je geen bezorgkosten en kratten (met statiegeld). Suc6!
*Yvje*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Yvje* »

Hoi, nee , er zit geen verkooppunt hier, dat is een probleem waar ik dus steeds tegen aan loop.
Ik moet bestellen, en dan nog mazzel hebben dat ze het ook hier in Winschoten komen brengen !
*Yvje*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Yvje* »

Aankomende woensdag wordt het geleverd, ik ben voor de krat gegaan met 6 verschillende soorten, 18 kilo voor 31.99. Kwam alleen wel 5 euro statiegeld over en
ook nog 14 verzendkosten ... mja, moet toch wat, dus ik heb besloten dat ik wel voor die 14 euro in wil staan.
Ik ben zo benieuwd, ze eet het vast wel, dit Labje vreet alles wat los en vast zit, als ik haar niet in de gaten houdt
stuurde ze de katten bij hun eigen vlees weg !!

Kun je trouwens die krat ook niet aannemen, ik bedoel, ik heb maar 18 kilo, kan je dat niet bij de deur even over
nemen in de tassen of mag dat niet ? Heb ik anders weer zo'n ding in huis namelijk, en scheelt me weer 5 euro..
Iemand die dit weet ?
Freggel
2-sterren
2-sterren

Bericht door Freggel »

Kratje gelijk terug was hier geen enkel probleem.
Martine.
3-sterren
3-sterren

Bericht door Martine. »

Volgens mij heb ik hier wel eens gelzen dat iemand zo'n bigshopper had klaarstaan en het daarin stortte, kost maar een paar seconde tijd natuurlijk. Dan is de kans op nee natuurlijk erg klein. Kwestie van kratje aanpakken, omkiepen, kratje terug in zijn handen duwen en dan betalen. Voordat hij heeft kunnen zeggen dat dit niet kan omdat het teveel tijd kost als hij daar overal op moet wachten heeft hij zijn krat al terug  :biggrin2:

Plaats reactie