Tijd om te gaan verdiepen in rauwe voeding voor katten
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Tijd om te gaan verdiepen in rauwe voeding voor katten
Hier ook 4 barfkatten. Ik probeer hun menu hetzelfde als dat van de honden te houden want bij onze woefjes is het gras altijd groener bij de buren 
-
Leonike
- 3-sterren

Hier ook 2 katten die hetzelfde menu als de hond hebben (op de pens en geitenribben na).
Aangezien ik het mezelf graag zo gemakkelijk mogelijk maak,
(ben niet lui ofzo hoor
)
liggen de dagporties zo in de vriezer dat ik alleen nog maar over de 3 bakken hoef te verdelen.
Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik hele makkelijke eters heb.
Zowel de katten als de hond eten eigenlijk alles (behalve duif, kwam ik van het weekend achter
).
De katten krijgen iets meer spiervlees en iets meer hart in verhouding als dat de hond krijgt,
maar daar heb ik met de dagporties al rekening mee gehouden.
De katten eten in principe 2x per dag, de hond krijgt 's ochtends een beetje spiervlees of orgaan, en 's avonds de grote maaltijd.
Gaat prima zo.
Aangezien ik het mezelf graag zo gemakkelijk mogelijk maak,
liggen de dagporties zo in de vriezer dat ik alleen nog maar over de 3 bakken hoef te verdelen.
Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik hele makkelijke eters heb.
Zowel de katten als de hond eten eigenlijk alles (behalve duif, kwam ik van het weekend achter
De katten krijgen iets meer spiervlees en iets meer hart in verhouding als dat de hond krijgt,
maar daar heb ik met de dagporties al rekening mee gehouden.
De katten eten in principe 2x per dag, de hond krijgt 's ochtends een beetje spiervlees of orgaan, en 's avonds de grote maaltijd.
Gaat prima zo.
Kat lust sinds vanavond ook pens.
Slimme kat.
Slimme kat.
Heel slimme kat idd!