Titeren in R`dam.....
Moderator: Lizzy
Re: Titeren in R`dam.....
Je hebt een peebee terug Judith

-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

ik ent voor lepto daar ik geen zwemmers heb maar wel slotenslurpers en baggeraars
-
judith1967
- 5-sterren

tja Dorian ligt en drinkt ook regelmatig uit die vieze baggersloten.flodder en dwarrel schreef: ik ent voor lepto daar ik geen zwemmers heb maar wel slotenslurpers en baggeraars
Dus dan toch maar enten tegen enkel Lepto
Ik wil ook komen met in ieder geval 1 hond. Die andere moet eigenlijk ook, maar die is niet zo sociaal naar andere reuen, weet niet of het daar erg druk word en dat je met z'n allen in een kleine ruimte zit te wachten met de honden?
Die Shih past uiteraard wel in mijn tas hihihi
Hoi meisRuBep schreef: Ik wil ook komen met in ieder geval 1 hond. Die andere moet eigenlijk ook, maar die is niet zo sociaal naar andere reuen, weet niet of het daar erg druk word en dat je met z'n allen in een kleine ruimte zit te wachten met de honden?
Wil ook graag laten titeren, voor 2 honden svp (ivm bezoek naar Oostenrijk)
Krijg ik dan ook een stempeltje oid in het paspoort van de hond als de antistoffen okay blijkt te zijn?
Krijg ik dan ook een stempeltje oid in het paspoort van de hond als de antistoffen okay blijkt te zijn?
Ja, je krijgt een stempeltje in je paspoort, maar ik durf zelf niets te zeggen over de geldigheid daarvan, dat moet je echt aan Tannetje vragen.wilfred schreef: Wil ook graag laten titeren, voor 2 honden svp (ivm bezoek naar Oostenrijk)
In het topic : http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html zet ik je erbij
Dan ga ik mbt de geldigheid nog even uitzoeken / navragen...
Wij zijn de 28e in ieder geval present.
Prima, je staat op het lijstjewilfred schreef: Dan ga ik mbt de geldigheid nog even uitzoeken / navragen...
zet mij er maar op voor twee honden! Ga voor ons onzekere projectiel wel een snuitje meenemen.
okido, je staat eropRuBep schreef: zet mij er maar op voor twee honden! Ga voor ons onzekere projectiel wel een snuitje meenemen.
Wordt er naast het titeren ook weleens zoiets georganiseerd voor ontlastingonderzoek, zodat je niet klakkeloos hoeft te ontwormen?
Niet dat ik weetRuBep schreef: Wordt er naast het titeren ook weleens zoiets georganiseerd voor ontlastingonderzoek, zodat je niet klakkeloos hoeft te ontwormen?
Jammer 
Dat kun je opsturen. Naar http://www.wormbestrijding.nl. Of naar mij maar dat is iets minder nauwkeurig.RuBep schreef: Wordt er naast het titeren ook weleens zoiets georganiseerd voor ontlastingonderzoek, zodat je niet klakkeloos hoeft te ontwormen?