Ropadog
Moderator: eelke
- Sarah5
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ropadog
Ik ben ook wel benieuwd of iemand ervaringen heeft en dan met name de EKO variant.
-
Linda en Kiri
- 3-sterren

Ik zag dat ze in de dierenwinkel in Weert ook Ropa verkochten. Heb niet naar de prijs gekeken... Maar heb zelf mijn vriezertje vol dus ook niet gekocht. Maar ook ik ben benieuwd of iemand anders wel al Ropa geeft
[quote="Linda en Kiri"]
Ik zag dat ze in de dierenwinkel in Weert ook Ropa verkochten. Heb niet naar de prijs gekeken... Maar heb zelf mijn vriezertje vol dus ook niet gekocht. Maar ook ik ben benieuwd of iemand anders wel al Ropa geeft
[/quote]
welke dierenwinkel in weert?
[/quote]
-
Linda en Kiri
- 3-sterren

[quote="lauraV"]
[/quote]
Fanualand. Ben jij ook van weert en/of omstreken?
[/quote]
Fanualand. Ben jij ook van weert en/of omstreken?
ja , centrum weert ;)
faunaland is normaal aan de duurdere kant .....
-
Linda en Kiri
- 3-sterren

[quote="lauraV"]
ja , centrum weert ;)
[/quote]
Hahahha, dan kan het goed zijn dat we elkaar al wel eens zijn tegen gekomen hahaha... ik woon zelf op leuken. Faunaland kom ik zelf niet zo vaak is meer nood als ik er kom. En dat was dus afgelopen donderdag en toen zag ik een vriezer staan met ropa erin
ja , centrum weert ;)
[/quote]
Hahahha, dan kan het goed zijn dat we elkaar al wel eens zijn tegen gekomen hahaha... ik woon zelf op leuken. Faunaland kom ik zelf niet zo vaak is meer nood als ik er kom. En dat was dus afgelopen donderdag en toen zag ik een vriezer staan met ropa erin
Ik kwam dit net tegen van Ropa Productions. Ziet er goed uit zeg.
zag er zo goed uit , dat ze het hier niet krijgen 
[quote="lauraV"]
[/quote]
Vond je het er niet goed uitzien? Heb ik iets gemist? Zag er naar mijn idee allemaal mooi en schoon uit.
[/quote]
Vond je het er niet goed uitzien? Heb ik iets gemist? Zag er naar mijn idee allemaal mooi en schoon uit.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fruit en groente wordt afgeraden het samen te geven en zag ik nou dat het ook verhit werd?
ja dus, na het ontdooien is het 2 weken houdbaar in de koelkast.....(iig de take a way)
en wat is die poeder?
ipv blackdog is het nu ropadog geworden..
ja dus, na het ontdooien is het 2 weken houdbaar in de koelkast.....(iig de take a way)
en wat is die poeder?
Laatst gewijzigd door me and my boys op zo 08 mei 2011, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij kregen recent een proefpakketje van een buuf. "Zo fijn, moet je eens proberen.."
Nou, eens maar nooit meer. Max haalde zn neus ervoor op, ik vond het er ronduit goor uitzien.
-
Lil
[quote="vanaalst"]
fruit en groente wordt afgeraden het samen te geven en zag ik nou dat het ook verhit werd?
en wat is die poeder?
[/quote]
in het filmpje wordt duidelijk NIET gekookt, maar doen ze schokvriezen! Er staat MINUS 90 graden en vloeibare stikstof. Dus dat is schokvriezen.
Wel goed om te zien dat er aardappel en appel in zit. Dat hoef ik de mijne daardoor dus niet te geven... jammer.
Verder ziet het er super schoon uit en zijn er goede stukken vlees met bot te zien.
Poeder zal de premix zijn. maar idd wat is het precies?
Verder zag ik 2 soorten olie: een roze en dus zalmolie (super), maar ik vrees dat de andere lijnzaadolie is en dat hoef ik dus ook absoluut niet.
en wat is die poeder?
[/quote]
in het filmpje wordt duidelijk NIET gekookt, maar doen ze schokvriezen! Er staat MINUS 90 graden en vloeibare stikstof. Dus dat is schokvriezen.
Wel goed om te zien dat er aardappel en appel in zit. Dat hoef ik de mijne daardoor dus niet te geven... jammer.
Verder ziet het er super schoon uit en zijn er goede stukken vlees met bot te zien.
Poeder zal de premix zijn. maar idd wat is het precies?
Verder zag ik 2 soorten olie: een roze en dus zalmolie (super), maar ik vrees dat de andere lijnzaadolie is en dat hoef ik dus ook absoluut niet.
-
Linda en Kiri
- 3-sterren

Dat vriesdrogen heb ik ook gezien, maar het lijkt ook wel of het wordt verhit. Dat is het stukje waar de deksel er automatisch op gaat. Nog voordat het in de verpakking komt. Daarna zie je dat het een 'smakelijk' bruin kleurtje heeft.
naast de ingredienten appel /aardappel werd t als een pap/mouse te fijn gemalen 
en die take away worst (15 dagen houdbaarheid) , was mn eerste reactie..... dakantochnie
(laat staan wat er allemaal inzit/behandeld wordt)
en die take away worst (15 dagen houdbaarheid) , was mn eerste reactie..... dakantochnie
Die aardappel is zoete aardappel. Kai verdraagt bijvoorbeeld geen aardappel, maar wel zoete aardappel dus dat kan verschillen.
Verder is dit iets wat ik niet zou voeren als ik het filmpje bekijk, het word zo bewerkt dat er van de oorspronkelijke voedingswaarde weinig over blijft, ik zie er niet het voordeel in van dit te voeren. Voor mij is dit niet anders dan 1 van de betere merken blikvoer, applaws bijvoorbeeld, ik voer dat dan nog liever omdat je daar kan zien wat erin zit (Lotje krijgt dat 1 maal per week).
Verder is dit iets wat ik niet zou voeren als ik het filmpje bekijk, het word zo bewerkt dat er van de oorspronkelijke voedingswaarde weinig over blijft, ik zie er niet het voordeel in van dit te voeren. Voor mij is dit niet anders dan 1 van de betere merken blikvoer, applaws bijvoorbeeld, ik voer dat dan nog liever omdat je daar kan zien wat erin zit (Lotje krijgt dat 1 maal per week).