Katten worden dun..
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Katten worden dun..
Ik zou proberen om vaker te voeren. Dan krijg je er vaak wat meer in.
Ik geef ze nu 3 x per dag meer is ook niet haalbaar zowat.. Zou t avond maal in 2e kunnen splitsen..
Maar sins me jongste poesje kuiken heeft gegeten wil ze niks anders meer... Is het erg als ze alleen kuiken eet? Lijkt me niet goed alleen kuiken toch? Echt een moeilijk poesje is ze.. Maar ben wel blij dat ze zo een kuiken gewoon weg eet..
Maar sins me jongste poesje kuiken heeft gegeten wil ze niks anders meer... Is het erg als ze alleen kuiken eet? Lijkt me niet goed alleen kuiken toch? Echt een moeilijk poesje is ze.. Maar ben wel blij dat ze zo een kuiken gewoon weg eet..
Alleen altijd kuikens eten is niet goed nee. Dat is veel te eenzijdig en vragen om tekorten op termijn.
Mm wat zou ik hier aan kunnen doen?
Ik zie haar hier net een beetje vlees gluten vrij van smulldier eten..
Ik zie haar hier net een beetje vlees gluten vrij van smulldier eten..
Dat is heel makkelijk: niet alleen kuikens voeren.
Ja maar ze eet de rest niet tot bijna niet.. Dus ze eet of kuiken of niks.. Heb ook muis gehaald maar dat moet ze ook niet..
en een klein stapje 'terug' door iets blikvoer door het vlees te mixen?? zou ze dan wel aan het eten slaan? En dan daarna blikvoer weer afbouwen natuurlijk.
Dat zou ik wel kunnen proberen.. Al kreeg ze hiervoor geen blikvoer maar orijen en of catsloversgold..
Maar kan het zeker proberen! Bedankt voor de tip
je hebt bij de betere dierenspeciaal zaken een betere soort blikvoer als de normale die je in de supermarkten heb staan. Ze schijnen iets gezonder te zijn en iets meer vlees te bevatten. Maar vraag me niet naar de naam want dat weet ik even niet. Misschien iemand anders?Lillebill schreef: Dat zou ik wel kunnen proberen.. Al kreeg ze hiervoor geen blikvoer maar orijen en of catsloversgold..
Die van mij kregen HappyCat brok. Maar toen ik ze ging over zetten heb ik wel blikvoer gebruikt. Kregen ze ervoor nooit, maar door versvlees heen schijnt het JAMMIE! te zijn. ik hoop dat het help voor je. Ik heb toen uiteindelijk steeds minder gemixt en nu eten ze het al weer een tijdje helemaal zonder blikvoer! ( ik gebruikte wel die vd supermarkt
Animonda? Almo-nature? Gimpet shiny-cat?
Die 3 werkten hier ook goed met overzetten (nog steeds voor noodgevallen of zieke katten)
Die 3 werkten hier ook goed met overzetten (nog steeds voor noodgevallen of zieke katten)
Bedankt voor de tips!
Ga ik zeker halen morgen!
Ga ik zeker halen morgen!