Pfft,, dat entgedoe!!

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Pfft,, dat entgedoe!!

pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Ik zou die dierenartsen elk jaar wel zelf willen enten..... tegen waterpokken ofzo :P

Hier wordt al járen niet meer geent. En dan bevalt prima. De dierenarts ook trouwens, want die zeurt en niet om :biggrin2:
Ditte
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Ditte »

pff, wat een enorm arrogant gedoe van die dierenartsen zeg!
Belachelijk, je zou ze een tegeltje moeten geven met "de klant is altijd koning"  ;)

Maarrree, hebben jullie geen last met verenigingen en wedstrijden als de entingen niet kloppen in het boekje?
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Ditte schreef: pff, wat een enorm arrogant gedoe van die dierenartsen zeg!
Belachelijk, je zou ze een tegeltje moeten geven met "de klant is altijd koning" ;)

Maarrree, hebben jullie geen last met verenigingen en wedstrijden als de entingen niet kloppen in het boekje?
Dat zou ik toch graag even willen nuanceren, aangezien ik ook verzoeken krijg om een dier met een gebroken poot in te laten slapen, drachtige katten te steriliseren, niesende katten met snot uit de neus te vaccineren, of rabies in een hond met oorontsteking te stoppen. Klant is koning, maar ik bepaal de regels. ;)
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

*Dorothea* schreef: Dat zou ik toch graag even willen nuanceren, aangezien ik ook verzoeken krijg om een dier met een gebroken poot in te laten slapen, drachtige katten te steriliseren, niesende katten met snot uit de neus te vaccineren, of rabies in een hond met oorontsteking te stoppen. Klant is koning, maar ik bepaal de regels. ;)
terecht ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

henneke schreef: terecht ;)
Ja, helemaal 200% eens.
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

*Dorothea* schreef: Dat zou ik toch graag even willen nuanceren, aangezien ik ook verzoeken krijg om een dier met een gebroken poot in te laten slapen, drachtige katten te steriliseren, niesende katten met snot uit de neus te vaccineren, of rabies in een hond met oorontsteking te stoppen. Klant is koning, maar ik bepaal de regels. ;)
"klant is koning, maar geen keizer" is dan een betere.
Je krijgt als d.a. ook veel op je bordje hoor :-\

Maar op zich vind ik dat elke arts blij zou moeten zijn met critische patienten. En dan vind ik dat de meeste dierenartsen nog goed afsteken bij hun collega's die alleen mensen als patient hebben :P ::)

Plaats reactie