Goede uitslag Viento: toch een primaire tumor!!! update pag. 11

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Viento opgegeven, maar misschien nog sprankje hoop, update pag. 4

hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Lees dit topic nu pas. Wat een vreselijke tijd voor jullie.
Er wordt hier hard geduimd voor een goede uitslag donderdag!!!
Sanyo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sanyo »

Heel veel sterkte, en ik duim voor jullie! :-*
charmed
5-sterren
5-sterren

Bericht door charmed »

Heel veel sterkte voor Donderdag, ik hoop dat de ingreep goed zal verlopen en dat ze alles kunnen weghalen. Kan me voorstellen dat je in een achtbaan van Emoties terecht bent gekomen. Nogmaals sterkte
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Sterkte Petra!
Kemi
3-sterren
3-sterren

Bericht door Kemi »

Pfff...wat zul je in een roes leven op het moment?! Ik wilde je even heel veel sterkte wensen. Hopelijk doen alle positieve gedachten wat goeds.
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Heel veel sterkte, hier draaien de duimen ook.
petrap
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Re: Viento opgegeven, maar misschien nog sprankje hoop, update pag. 6

Bericht door petrap »

Vanochtend om 6.45 uur hebben we Viento afgeleverd bij de Korte Akkeren. Dat maffe beest begon enthousiast in de auto te piepen toen we er bijna waren, dat doet hij altijd iets als hem een plek bekend voorkomt. Kennelijk had hij geen vervelende associaties overgehouden aan zijn laatste bezoek. Om 7.00 uur lag Viento al onder zeil en werd hij op de brancard weggebracht. De operatie zou door Jurgen Tan en Arno Roos worden uitgevoerd. Rond kwart voor 10 heb ik gebeld en toen waren ze bijna klaar en was Viento van de beademing. Ze hebben toch de borstkas moeten openmaken om erbij te kunnen en besloten de tumor van circa 4,5 cm doorsnee te verwijderen. Ze konden er ruim om heen snijden en zijn geen andere gekke dingen tegengekomen. Het weefsel zouden ze vandaag nog opsturen voor onderzoek. Arno Roos liet zich op zich positief uit over de ingreep.

De assistente had ons verteld dat ze er altijd naar streefden het dier dezelfde dag naar huis te laten gaan, als dat mogelijk was. Zo opgelucht ik vanochtend was, zo onrustig ben ik nu weer, want Viento moet blijven :(. "Ze zijn net nog met hem bezig geweest" zei de assistente, toen ik een uur geleden weer belde. Ze hadden veel lucht moeten verwijderen. Dat was op zich niet abnormaal, omdat er een gat is gemaakt en dat kan zich vullen met bloed, vocht of lucht. Ik schoot echter direct in de stress. Ze waren net even met hem naar buiten geweest en hij wandelde zelf wel. Hij heeft een rompertje aan, waardoor hij niet bij de drain kan. De kliniek is tot 22.30 uur open, 's nachts is er niemand. Er hangen wel camera's en Arno Roos woont boven de praktijk. Toch vind ik het zo rot dat Viento daar alleen ligt. Die d.a. slaapt 's nachts toch ook? Ik zou het liefst de nacht bij Viento doorbrengen. Ik hoop maar dat verder alles goed gaat.
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Fijn dat hij goed door de operatie is gekomen en dat hij zelf al weer wat wandelde.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je in de stress schiet als ze je vertellen dat hij 's nachts moet blijven.
Zelf zou ik het ook geen fijn gevoel vinden als er 's nachts niemand bij zou zijn maar ik denk niet dat ze Viento helemaal alleen zouden laten als het echt niet kon.

Sterkte vannacht en ik hoop dat Viento morgen weer lekker naar huis mag.
luka en kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door luka en kira »

Intensieve dag heb je achter de rug!
Fijn dat ie de operatie goed heeft doorstaan.
Kan me voorstellen dat je nu graag bij hem bent...
Hopelijk is hij morgen weer lekker thuis bij jou.
Sterkte!  :-*
Kinnie
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kinnie »

Fijn dat de operatie goed is verlopen. Nu weer spannend afwachten wat de uitslag zal zijn.
Heel veels terkte, hopelijk knap Viento snel weer op.
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Och Petra....wat een moeilijke tijden voor je.
Ik lees het allemaal nu pas maar wil je veel sterkte toewensen :-* En natuurlijk duim ik mee voor Viento!!
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

Fijn dat de operatie goed verlopen is! Kan me voorstellen dat het een akelig idee is dat hij daar alleen ligt, maar ik denk inderdaad ook dat ze dat heus niet zouden doen als het een groot risico was. Mocht het nodig zijn gaat die arts vanacht heus wel even uit zijn bed en bij Viento kijken. sterkte jullie vanacht en ik hoop dat hij morgen lekker naar huis mag!
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

ach jee ik snap t helemaal.
ik ga duimen. :-*
Sanyo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sanyo »

Fijn dat de operatie op zich goed verlopen is.
Ik duim voor jullie dat hij morgen zo ver is opgeknapt dat hij lekker naar huis kan! :-*
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

petrap schreef:
De assistente had ons verteld dat ze er altijd naar streefden het dier dezelfde dag naar huis te laten gaan, als dat mogelijk was. Zo opgelucht ik vanochtend was, zo onrustig ben ik nu weer, want Viento moet blijven :(. "Ze zijn net nog met hem bezig geweest" zei de assistente, toen ik een uur geleden weer belde. Ze hadden veel lucht moeten verwijderen. Dat was op zich niet abnormaal, omdat er een gat is gemaakt en dat kan zich vullen met bloed, vocht of lucht. Ik schoot echter direct in de stress. Ze waren net even met hem naar buiten geweest en hij wandelde zelf wel. Hij heeft een rompertje aan, waardoor hij niet bij de drain kan. De kliniek is tot 22.30 uur open, 's nachts is er niemand. Er hangen wel camera's en Arno Roos woont boven de praktijk. Toch vind ik het zo rot dat Viento daar alleen ligt. Die d.a. slaapt 's nachts toch ook? Ik zou het liefst de nacht bij Viento doorbrengen. Ik hoop maar dat verder alles goed gaat.
Misschien een beetje een hart onder de riem...Onze Ezra is daar bijna 2 jaar geleden ook geweest en heeft een paar dagen moeten blijven maar ze zijn daar echt fantastisch met de dieren. Ik snap helemaal dat je je niet prettig voelt bij het idee dat Viento vannacht alleen is maar ze zullen hem echt niet alleen laten als ze daar geen vertrouwen in hebben.

Heel veel sterkte en hopelijk mag je hem morgen weer ophalen.

Plaats reactie