RUST ZACHT SHEILA
Moderator: Lizzy
-
Lil
Re: Help ben bang
veel succes!
ik zou de volgende keer als je met krukken in de bus moet bellen met de dierenambulance. Kost wel iets, maar dan heb je iets fijner vervoer denk ik.
ik zou de volgende keer als je met krukken in de bus moet bellen met de dierenambulance. Kost wel iets, maar dan heb je iets fijner vervoer denk ik.
Ik ben thuis. Hond is daar gebleven. Ze gaan een foto maken. Ze moet onder een roesje want die is totaal niet rustig. Ik kan haar geheel niet vast houden. Ook word er bloed getrokken. Er worden niet alleen foto's gemaakt van de blaas maar van haar hele buik. Ik wacht op telefoontje. Ik vroeg wel of het ook iets eng kon zijn. Maar daar gaf ze geen antwoord op omdat ze dat niet wilde zeggen.
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Nou laat ons hopen dat je niet te lang moet wachten op dat telefoontje zodat je toch snel iets weet. Dankan er tenminste in actie geschoten worden en is ze sneller terug de oude.
Ik duim in elk geval hoor!!
Ik duim in elk geval hoor!!
Jeetje kan me je zorgen voorstellen.
Sterkte daar met wachten
Sterkte daar met wachten
ai wat een gedoe! hoop dat je snel wat hoort en dat het een uitslag is waar ze wat mee kunnen!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
laat ze haar maar goed onderzoeken!!
hoop dat het allemaal meevalt!
hoop dat het allemaal meevalt!
Ik ben gebeld. Er is een foto gemaakt van haar hele buik. Ze heeft er een 2de arts bij gehaald om te bekijken maar ze hebben niks gevonden. Ze heeft opnieuw dezelfde prik pijnstilling gekregen. En nog een andere waar ze heef duf van kunnen worden. Aangezien ze nu pas heeft gehad willen ze weten hoe duf. Als het mee valt kan ik ook die nog mee krijgen. Begin volgende week moet ik terug om te kijken hoe en wat en of het verbeterd is al.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
de urine was nagekeken he....
Nou ik heb een paardenmiddel mee gekregen. Kan ze duf van worden dus moet dat echt in de gaten gaan houden. Mag ook maar 1 keer per dag gegeven worden en maximaal 3 dagen. Heb niet meer meegekregen. Ze heeft wel gepiept bij thuis komst. Maar rest van de avond geslapen. Eten wilde ze niet echt maar geeft niks. Morgen weer een dag.
Allemachtig, je maakt zo toch wat mee he
. Hebben ze de urine ook gecontroleerd en gecentrifugeerd? Kan dit nou vandaan komen he? Hebben ze een gewone rontgenfoto gemaakt of met contrast?
Sterkte met alles!!!
Sterkte met alles!!!
Ja en JA. Was een gewone foto. Ja je maakt te veel mee soms met je hondjes. Maar ja. Hoop dat ze hersteld. Ze krijgt van mij zo de rimadyl en vanmiddag als ze dat trekt het paardenmiddel
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wat een ellende zeg! ik hoop dat ze zich vlug wat beter voelt.
En, heb je dat paardenmiddel gegeven? Wat is het eigenlijk?
Ja Ze heeft hem net rond 5 uur gehad. Het heet tengesic.
Temgesic dat is een soort morfine, hoop dat ze er goed op reageert, en dat ze snel weer wat beter is.lightning schreef: Ja Ze heeft hem net rond 5 uur gehad. Het heet tengesic.