Nicky ligt bij de d.a./hij is helaas zojuist overleden
Moderator: Lizzy
Re: Nicky ligt bij de d.a./hij is helaas zojuist overleden
Ook namens mij heel veel sterkte 
Wat een afschuwelijk bericht 
Voor hem is het fijn dat hem een lijdensweg bespaard is gebleven, maar voor jou zal het moeilijk te bevatten zijn.
Heel veel sterkte....
Voor hem is het fijn dat hem een lijdensweg bespaard is gebleven, maar voor jou zal het moeilijk te bevatten zijn.
Heel veel sterkte....
Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies van je lieve Nicky 
heel veel sterkte 
Wat afschuwelijk snel is dat gegaan. Heel veel sterkte 
Jeetje wat afschuwelijk! Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies 
Veel sterkte...
Kom nog even een virtuele
geven....
Kennen doe ik jou en Nicky niet, maar ik wens je heel veel sterkte toe, wat een onverwacht einde. Lieve groetjes Ingrid
Dank je wel, het valt niet mee hoor, we zijn op de camping en natuurlijk vraagt iedereen waar hij is, ook met uitlaten kijk ik gewoon nog om of hij komt en als we terugkomen was hij de eerste die op zijn koekje zat te wachten, ook zijn kleed in de voortent mis je, het is nu een lege plekzurca schreef: Kom nog even een virtuelegeven....
- Charlie Angel
- Moderator
-
Dianavdberkt
- 1-ster

Heel veel sterkte met het verlies van je maatje. Jullie hebben 10 jaar lang lief en leed gedeeld.
het kan een darmdraaing zijn geweest. Dan heb je zware diarree met bloed en raken ze langzaam in shock. Heb dit zelf al een keer meegemaakt dus dat is goed mogelijk. Bij een darm draaiing ben je altijd te laat. Dus ook al was je toch in de avond naar de dierenarts gegaan had dit niet geholpen.

het kan een darmdraaing zijn geweest. Dan heb je zware diarree met bloed en raken ze langzaam in shock. Heb dit zelf al een keer meegemaakt dus dat is goed mogelijk. Bij een darm draaiing ben je altijd te laat. Dus ook al was je toch in de avond naar de dierenarts gegaan had dit niet geholpen.
We zijn weer thuis van de camping,iedereen leefde erg mee want ze missen hem allemaal natuurlijk, hij ging steevast bij alle buren even gedag zeggen.
De twee andere honden houd ik nog steeds angstvallig in de gaten en loop met een zaklantaarn om hun ontlasting in de gaten te houden.
Wat ik wel gek vind is dat ik op geen enkele manier gemerkt heb dat ze hem missen
Wij in ieder geval wel,ik zie nog steeds dat hulpeloze koppie met de vraag in zijn ogen van help me nou.
probeer wel te denken aan de leuke momenten maar dat valt nog niet mee.
Ik wil iedereen bedanken voor het medeleven,zowel op de Hyves als op dit forum,geweldig om zoveel reacties te krijgen
De twee andere honden houd ik nog steeds angstvallig in de gaten en loop met een zaklantaarn om hun ontlasting in de gaten te houden.
Wat ik wel gek vind is dat ik op geen enkele manier gemerkt heb dat ze hem missen
Wij in ieder geval wel,ik zie nog steeds dat hulpeloze koppie met de vraag in zijn ogen van help me nou.
probeer wel te denken aan de leuke momenten maar dat valt nog niet mee.
Ik wil iedereen bedanken voor het medeleven,zowel op de Hyves als op dit forum,geweldig om zoveel reacties te krijgen
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
-
karin2
- 5-sterren

Och , ik lees het nu pas
veel sterkte margreet met het verwerken van dit grote verlies