RUST ZACHT SHEILA
Moderator: Lizzy
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Re: Gevoel was juist. Deze week afscheid nemen Gezwel op achterpoot
fijn dat ze nog even lekker een frisbee gevangen heeft!
Heel veel sterkte gewenst...
Wat een moeilijke dagen nog voor je. Kan alleen maar zeggen geniet intens en absorbeer.
Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte!
Wat moeilijk,en wat een emoties.
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Wat vreselijk 
Ook ik wil jullie veel kracht en sterkte toewensen

Ook ik wil jullie veel kracht en sterkte toewensen
Ze wilt niet meer eten nu. Ik zie haar achteruit gaan. Heb het gevoel dat ik er doorheen zit. Ik spat bijna. Ik ben op. Het willen eten ook mensen dingen is over. Ik weet niet wat te doen.
lekker met haar in bed gaan liggen? warm dekentje of misschien juist iets kouds? veel sterkte, aan de ene kant is het mooi dat je zo uitgebreid afscheid kunnen nemen, maar oh het lijkt me zo ontzettend moeilijk!lightning schreef: Ze wilt niet meer eten nu. Ik zie haar achteruit gaan. Heb het gevoel dat ik er doorheen zit. Ik spat bijna. Ik ben op. Het willen eten ook mensen dingen is over. Ik weet niet wat te doen.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ach meis toch....lightning schreef: Ze wilt niet meer eten nu. Ik zie haar achteruit gaan. Heb het gevoel dat ik er doorheen zit. Ik spat bijna. Ik ben op. Het willen eten ook mensen dingen is over. Ik weet niet wat te doen.
heeft ze veel pijn?
gaat ze nu zo hard achteruit dat ze het moeilijk heeft, want dat zou triest zijn....
heel veel sterkte...
Of ze echt pijn heeft dat denk ik niet. Maar ze heeft het benauwt. Ze heeft praktisch weinig longen over waar zuurstof in kan en dat klinkt echt niet fijn. Denk dat de pijn medicatie haar pijn wel genoeg onderdrukt, althans dat hoop ik maar. Kan alleen zo moeilijk met me zelf overweg. Wil er voor haar zijn maar stort toch iedere keer weer in zit ik weer te janken.vanaalst schreef: ach meis toch....
heeft ze veel pijn?
gaat ze nu zo hard achteruit dat ze het moeilijk heeft, want dat zou triest zijn....
heel veel sterkte...![]()
Heel veel sterkte!
Vind haar een prachtige meid, ze doet me denken aan mijn 1e hond.
Ga lekker nog met haar knuffelen, bij haar zijn en probeer te genieten van jullie samen :-*
Vind haar een prachtige meid, ze doet me denken aan mijn 1e hond.
Ga lekker nog met haar knuffelen, bij haar zijn en probeer te genieten van jullie samen :-*
deel je verdriet maar met haar hoor, dat zal haar eerder goed dan kwaad doen! natuurlijk snapt ze er maar weinig van, maar van dichtbij baasje zijn zal ze wel wat mee krijgen zodat ze zelf ook haar rust vindt. geef haar ook maar een aai van mij!
Nou ze heeft de nacht door gehaald. Heb even anders gedacht. Ze heeft het zo zwaar. Dat doet me nog meer pijn. Ben nu al wakker sinds maandag. Ben dood moe. Vannacht dus niet meer bij mij op de slaapkamer gelegen. Ik heb bij haar op de bank gelegen. 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heel veel sterkte .............
Wat een verdrietige berichten
Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen