Titeren Rotterdam definitief !!! NOGMAALS WIJZIGING VAN TIJDEN in STARTTOPIC!!
Moderator: Lizzy
Re: Titeren in Rotterdam definitief !!! WIJZIGING VAN TIJDEN, ZIE STARTTOPIC!!
Ik moet afzeggen voor a.s. zaterdag. Kan het hele weekend niet dus jullie mogen ons van de lijst halen.
Re: Titeren in Rotterdam definitief !!! WIJZIGING VAN TIJDEN, ZIE STARTTOPIC!!
Jammer maar helaas !! Ik haal je erafJutta schreef: Ik moet afzeggen voor a.s. zaterdag. Kan het hele weekend niet dus jullie mogen ons van de lijst halen.
Re: Titeren Rotterdam definitief !!! NOGMAALS WIJZIGING VAN TIJDEN in STARTTOPIC!!
Ik wil me graag aanmelden met 2 honden titerbepalen en enting weil
- essie74
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Titeren Rotterdam definitief !!! NOGMAALS WIJZIGING VAN TIJDEN in STARTTOPIC!!
10.45 ik ben er bij!! is er misschien een handje extra om een van mijn honden vast te houden? daar ik mijn man moet laten boomhangen die dag....
Zo niet moet ik ff op zoek naar hulp!!
Zo niet moet ik ff op zoek naar hulp!!
Ik zet je erop, de tijd komt in het starttopicLinda. schreef: Ik wil me graag aanmelden met 2 honden titerbepalen en enting weil
Kein problemessie74 schreef: 10.45 ik ben er bij!! is er misschien een handje extra om een van mijn honden vast te houden? daar ik mijn man moet laten boomhangen die dag....![]()
Zo niet moet ik ff op zoek naar hulp!!![]()
-
judith1967
- 5-sterren

He Nynke,
Weet niet of je het erbij moet zetten.
Maar ik wil naast het titeren ook de weil enten!
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig hoeveel antitstoffen Dorian nog heeft tegen de andere 3 ziektes.
Weet niet of je het erbij moet zetten.
Maar ik wil naast het titeren ook de weil enten!
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig hoeveel antitstoffen Dorian nog heeft tegen de andere 3 ziektes.
Ik heb het erbij gezet, hoewel ik niet weet of het wel nodig is, Tannetje zal vast niet aan de hand van mijn lijstje de benodigde vaccins uitgeteld meenemen 
Ik kijk er wel naar maar neem altijd wat extra meeNynke F schreef: Ik heb het erbij gezet, hoewel ik niet weet of het wel nodig is, Tannetje zal vast niet aan de hand van mijn lijstje de benodigde vaccins uitgeteld meenemen![]()
Even voor de mensen die morgen uit het Zuiden komen: de Heinenoordtunnel is dicht, via de Killtunnel is het makkelijkste alternatief.
- essie74
- 5-sterren

- Contacteer:
hoi,
Zeg nog even hoor, als ik een titer gedaan heb krijg ik dang elijk de uitslag? en indien nodig valt er dan gelijk ook te enten? en gaat dat allemaal in die 5 minuten gebeuren? sorry maar begrijp het ff niet meer....
( denk teveel pillen ingenomen
)
Zeg nog even hoor, als ik een titer gedaan heb krijg ik dang elijk de uitslag? en indien nodig valt er dan gelijk ook te enten? en gaat dat allemaal in die 5 minuten gebeuren? sorry maar begrijp het ff niet meer....
In die 5 minuten neemt Tannetje het bloed af. Per zoveel bloedafnames gaat het in een apparaatje/bakje waaruit gaat blijken hoe de titers zijn. Als ze laag zijn, kun je er meteen voor entenessie74 schreef: hoi,
Zeg nog even hoor, als ik een titer gedaan heb krijg ik dang elijk de uitslag? en indien nodig valt er dan gelijk ook te enten? en gaat dat allemaal in die 5 minuten gebeuren? sorry maar begrijp het ff niet meer....( denk teveel pillen ingenomen
)
-
judith1967
- 5-sterren

Klopt !!! Er zijn ook nog geen nieuwe straten gemaakt maar als je inzoomt op Google maps en doorzoomt, zie je dat het een bouwterrein is waar alleen nog maar gras ligtjudith1967 schreef: http://www.lesprit.nl/
dit is de site van de bluessocieteit,maar daar staat gewoon nog Wendeldijk!
-
judith1967
- 5-sterren

Ja dat klopt,ik zag alleen maar bomen en een leeg parkeerterrein.Nynke F schreef: Klopt !!! Er zijn ook nog geen nieuwe straten gemaakt maar als je inzoomt op Google maps en doorzoomt, zie je dat het een bouwterrein is waar alleen nog maar gras ligt![]()
Ga ik toch maar voor de Tinteldijk of Rijpweteringdijk
Ga daar nog even op googlen)Maps).
-
judith1967
- 5-sterren

Heb idd even de route naar de Rijpweteringdijk ingevuld en als je dan inzoomt dan kom je bij een hek met blues societeit "L Espritjudith1967 schreef: Ja dat klopt,ik zag alleen maar bomen en een leeg parkeerterrein.
Ga ik toch maar voor de Tinteldijk of Rijpweteringdijk
Ga daar nog even op googlen)Maps).
Dan weet ik iig morgen een beetje de richting want mijn Tommie is de laatste tijd een beetje van de kaart