De dierenarts zegt.De dierenarts zegt.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:De dierenarts zegt.De dierenarts zegt.

Indy
3-sterren
3-sterren

Bericht door Indy »

[quote="Lizzy"]
Mag ik ook even opmerken dat een DA alleen vat krijgt op mensen met zijn idiote uitspraken als de mensen zelf ook niet verder kijken als d'r neus lang is?
[/quote]

Maar het is wel heel moeilijk om aan informatie te komen als je helemaal niet bekent bent met kvv of barf..
Want overal (shows,winkels,da) barst het van de reclames en folders over brokken
Het is dat indy zichzelf begon uit te hongeren met brokken en ik dus op zoek moest naar iets anders en toevallig iemand mij de link naar barfplaats gaf...want als zij brokken met smaak gegeten had, had ze dat d'r hele leven gehad, want ook ik wist niet beter...
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Indy"]
[quote="Lizzy"]
Mag ik ook even opmerken dat een DA alleen vat krijgt op mensen met zijn idiote uitspraken als de mensen zelf ook niet verder kijken als d'r neus lang is?
[/quote]

Maar het is wel heel moeilijk om aan informatie te komen als je helemaal niet bekent bent met kvv of barf..
Want overal (shows,winkels,da) barst het van de reclames en folders over brokken
Het is dat indy zichzelf begon uit te hongeren met brokken en ik dus op zoek moest naar iets anders en toevallig iemand mij de link naar barfplaats gaf...want als zij brokken met smaak gegeten had, had ze dat d'r hele leven gehad, want ook ik wist niet beter...

[/quote]

Tja, en in iedere supermarkt ligt wel een pak Rodi of Smuldier in de vriezer. Waar een wil is, is een weg.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

[quote="Angelique"]
[quote="Indy"]
[quote="Lizzy"]
[/quote]

[/quote]

Tja, en in iedere supermarkt ligt wel een pak Rodi of Smuldier in de vriezer. Waar een wil is, is een weg.
[/quote]

Ik hoop dan maar dat de wil van de DA het onderspit delft.Ik ga er tegenaan met mijn mail. >:( >:(
Jacqueline74
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jacqueline74 »

Gewoon goed uitleggen waarom jij vindt dat kvv beter is en dat je hier ook voldoende mogelijk heden in hebt. Vaak is het de onwetendheid en onzekerheid van de mensen. Ik dacht in het begin ook Yalla is gek met haar kvv maar als je dan zelf meer informatie krijgt (BP bv) dan ga je toch inzien dat ze echt wel gelijk heeft. Onze fokker was absoluut tegen vers en ook de dierenarts adviseerde brokken. Maar ja dan ga je eens verder kijken dan je neus lang is en dan..... gaat er een wereld voor je open. Wij zijn blij dat we de weg naar vers hebben gevonden en tja brokken die komen hier niet meer in.

Jacqueline
Elvira
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Elvira »

ik heb hier onlangs een berichtje geplaatst over een kat met huismijtallergie. Ik heb aangeraden op Carnibest over te gaan en eventueel iets homeopathisch tegen allergie te geven. De dierenarts had nieuwe medicijnen. Een heel klein flesje 69 euro (voor 1maand) en verder kreeg ze nog andere pillen ook iets van 15 euro. Maar de nieuwe medicijnen helpen goed, dus doe ik eerst dat maar. De dierenarts weet het natuurlijk veel beter.
Verder heb ik nog vrienden met katten met darmproblemen. De katten krijgen hills speciale brokken ik geloof 26 euro voor 2 KG, maar nee vers vlees, dat is zo moeilijk, daar beginnen we niet aan.
Het is vechten tegen de bierkaai.
diana
5-sterren
5-sterren

Bericht door diana »

weet je ,
wanneer ik geen internet gehad had
dan hadden mijn honden zeer waarschijnlijk nog aan de brokken gezeten
wel premium natuurlijk haha
want dacht ik toen nog....
ze moeten het beste van het beste hebben
haha pemium is goed genoeg .
Elvira
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Elvira »

ja, Leve internet, de dierenartsen zullen er wel anders over denken (sommige baasjes weten te veel)
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Ik krijg vanmiddag een Belgische klant voor de Cb die een Duitse Herder pup van 6 maanden heeft.
Het beestje heeft een paar maanden terug zijn achterpootje gebroken en bij de laatste controle heeft de Da van de kliniek ongevraagd foto's genomen en hierna de rekening van een paar honderd euro!! gepresenteerd!
Hij wilde ook meteen operen want de heupen waren niet goed,gelukkig voelde de vrouw nattigheid want na een second-opinion bleek er van de medische prognose geen bal te kloppen ::) ::)fijn he zo'n Da ;)
Indy
3-sterren
3-sterren

Bericht door Indy »

[quote="tieneke"]
Ik krijg vanmiddag een Belgische klant voor de Cb die een Duitse Herder pup van 6 maanden heeft.
Het beestje heeft een paar maanden terug zijn achterpootje gebroken en bij de laatste controle heeft de Da van de kliniek ongevraagd foto's genomen en hierna de rekening van een paar honderd euro!! gepresenteerd!
Hij wilde ook meteen operen want de heupen waren niet goed,gelukkig voelde de vrouw nattigheid want na een second-opinion bleek er van de medische prognose geen bal te kloppen ::) ::)fijn he zo'n Da ;)
[/quote]

Ongelofelijk zo'n da :o >:(
laura
4-sterren
4-sterren

Bericht door laura »

zo iemand moet je aan kunnen geven@!!!
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Zou die foto in ieder geval nIEt betalen! >:(
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

[quote="tieneke"]
[/quote]

Die DA'sen halen het vel over je neus.Het is gewoon schandalig.Bij "de mijne" ga ik niet meer,die is echt niet meer te betalen.Ik zou het ook niet pikken als er foto's gemaakt worden zonder mijn medeweten,en ik zou zeker niet betalen. ;)

Plaats reactie