parelhoen wordt wel erg lekker gevonden
hoe kat overzetten....
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: hoe kat overzetten....
ik heb eens fazant orgaan gehad bij een verkeerde levering. Normaal is Flip gek op orgaan, maar fazant
zelfs niet gemengd met haas...
-
mirdj
- 4-sterren

- Contacteer:
Zolang het geen volledige fazantmix is eten ze het hier gewoon. Karkas en orgaan gaan er gewoon in, spiervlees heb ik nog niet geprobeerd (heb ik ook niet in huis) Ik meng het met smaken die ze al heel lang krijgen zoals kip, paard, lam, eend of kalkoen.
-
Martine-Tom
Ik kreeg net pb dat ik mee kan bestellen bij versvoer voor 15 juni, komt mooi uit, ik heb tot 18 juni nog kippenekken dus hoef ik niet moeilijk te doen 
Als kat pas zo kort vers eet zou ik vooral geen sterk naar wild riekende/smakende dingen geven als, fazant, duif, patrijs.
(hier vinden ze dat toch goor)
(hier vinden ze dat toch goor)
-
mirdj
- 4-sterren

- Contacteer:
Duif vinden ze hier ook niet om te pruimen, maar gooi het door een mix en ze eten het zonder te morren op. Hetzelfde met hert, toen ze het de eerste keer kregen liepen ze allebei zonder te eten de kamer uit, de tweede keer (zelfde mix als de eerste) aten ze het zo op. Hier is het een beetje wat de boer niet kent eet hij niet, maar als het eerste schaap over de dam is volgt #2 vanzelf 
De hierboven genoemde vogels krijg ik er echt niet in, (duif alleen als het hooguit maar 1/25 van ´n mix is) en haas zal zelfs mijn rooie kliko niet eten (laat staan de andere 3)
Terwijl ze veel ander wild wel heel lekker vinden.
-
mirdj
- 4-sterren

- Contacteer:
Hier wordt in eerste instantie ook gezegd dat het niet te vr*ten is, maar de 2e keer wordt Max toch wel nieuwsgierig want hij weet dat ik hem niets oneetbaars voor zou zetten en eet het dan wel. Als Snoepie ziet dat Max eet volgt hij vanzelf
-
Martine-Tom
Ik heb op verzoek alleen gemalen besteld, zalm, kip, konijn en eend.
Op de zalm na allemaal compleet en voor de zalm heb ik nog een orgaanmix om erbij te geven.
Het zijn smaken die mijn hond ook lust, voor het geval poes het niet eet
Op de zalm na allemaal compleet en voor de zalm heb ik nog een orgaanmix om erbij te geven.
Het zijn smaken die mijn hond ook lust, voor het geval poes het niet eet