Sally blijft kreupel. Het gaat ontzettend goed!
Moderator: Lizzy
Re: Sally blijft kreupel. Het gaat ontzettend goed!
Misschien niet de beste manier, maar het heeft destijds gewerkt. Destijds leek het me een vrij logische oplossing.
Een beetje zoals het kind dat op z'n knie gevallen is een snoepje geven zodat ie de pijn niet meer voelt, als je snapt wat ik bedoel.
Een beetje zoals het kind dat op z'n knie gevallen is een snoepje geven zodat ie de pijn niet meer voelt, als je snapt wat ik bedoel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!
WE ZIJN GENEZEN!
Vandaag voor de laatste keer bij Paul geweest, er zit geen vocht of verdikking meer in het gewricht, ze loopt hartstikke goed (mooie grote stappen) en ze heeft overal weer (te) veel zin in.
Vanaf nu mag ze langzaam alles weer, naar het bos, loslopen, trap af, spelen enz. enz.
Ik ben ZO blij!
WE ZIJN GENEZEN!
Vandaag voor de laatste keer bij Paul geweest, er zit geen vocht of verdikking meer in het gewricht, ze loopt hartstikke goed (mooie grote stappen) en ze heeft overal weer (te) veel zin in.
Vanaf nu mag ze langzaam alles weer, naar het bos, loslopen, trap af, spelen enz. enz.
Ik ben ZO blij!
Wat goed, joh! 
Dankjewel!
Ik ben ook echt superblij! Vooral voor Sally, ze begint zo gefrustreerd te raken, ze probeert alles op te jagen de laatste dagen.
We zijn precies 3 weken verder nu na de operatie, dus dat is echt snel.
Heerlijk.
Sally heeft nog wel even, als afscheid, van zich afgebeten (omdat de assistente zo dom was een handdoek over d'r heen te gooien en d'r zomaar vast te pakken) en Paul heeft smakelijk staan lachen om hoe goed Sally het snuitje kan ontwijken.
Ik ben ook echt superblij! Vooral voor Sally, ze begint zo gefrustreerd te raken, ze probeert alles op te jagen de laatste dagen.
We zijn precies 3 weken verder nu na de operatie, dus dat is echt snel.
Heerlijk.
Sally heeft nog wel even, als afscheid, van zich afgebeten (omdat de assistente zo dom was een handdoek over d'r heen te gooien en d'r zomaar vast te pakken) en Paul heeft smakelijk staan lachen om hoe goed Sally het snuitje kan ontwijken.
Ja, ik ook.Senta schreef: Toevallig sprak ik vanmiddag nog die vrouw bij wie die hond ook geopereerd is, zelfde operatie drie maanden geleden. Met deze hond gaat het dus echt helemaal niet goed en loopt de hond ondanks fysio en weet ik veel wat nog steeds erg slecht. Dus ik ben echt ontzettend opgelucht voor jullie dat het zo snel goed is gekomen!
Is wel jammer, voor haar en haar hond. Eigenlijk hebben wij niks geen complicaties gehad.
De hydrotherapie is wel echt goed geweest, daar ben ik van overtuigt. En we waren er redelijk "vroeg" bij.
Dat zijn goeie berichten!! Veel plezier met het weer opbouwen

- sphynxlover
- 3-sterren

- Contacteer:
Ooooh ilona, ik ben zo blij voor jullie

heerlijk de goede weg op en sally wordt weer helemaal de oude.
geweldig joh.
Hiep hiep hoera.........................

heerlijk de goede weg op en sally wordt weer helemaal de oude.
geweldig joh.
Hiep hiep hoera.........................
We gaan morgen naar het BOS!!! 
GEFELICITEEEEEEERDDD

Wat heerlijk...............kan je meisje weer alles doen..Lekker rennen en gek spelen heerlijk hoor
Wat heerlijk...............kan je meisje weer alles doen..Lekker rennen en gek spelen heerlijk hoor
Geweldig!!!!! Wat een fantastisch nieuws!!!!!!!!!!!!
Ik heb het idee dat ik kan merken dat ze geen pijn meer heeft.
Of meer, dat ze voor het eerst geen pijn meer heeft. Ze gaat harder, sneller en zelfverzekerder dan ooit te voren.
Ik ben er zo blij mee, als ik haar zo door de hei zie struinen.
Of meer, dat ze voor het eerst geen pijn meer heeft. Ze gaat harder, sneller en zelfverzekerder dan ooit te voren.
Ik ben er zo blij mee, als ik haar zo door de hei zie struinen.