BP weet raad: HELP HD

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: BP weet raad: HELP HD

chamourel
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door chamourel »

sella schreef: Mij diego kon geen bekkenkanteling omdat hij meer dan 40 graden uit de kom kon. en broekriem doorsnijden is niet meer van deze tijd volgens diverse orhtopeden.
Maar ik liet het zo weer doen als ik daarmee het door pijn de heup uit de kom trekken voorkwam. Mijn amber heeft dat gehad toen ze 4 was, ze is 11 geworden
dat was bij ons ook, en als ik niet naar Maarten was gegaan had ik haar waarschijnlijk niet meer gehad, of de gok moeten nemen beide koppen te verwijderen (nu is dat er gelukkig maar 1)
de andere heup heeft hij buiten de 40 graden bocht ook een extra band omheen moeten leggen maar hij zit in de kom, en daar gaat het om
sella

Bericht door sella »

Ik heb ook Maarten Kappen de foto's laten zien, en die was niet positief over opties voor Diego.
Achteraf had hij ook lsi, lumbaal sacrale instabiliteit, en had een heup operatie hem alleen nog maar meer verlammingsproblemen gegeven.
Nu heeft hij nog een jaar pijn arm geleeft na de rugoperatie.
Plaats reactie