ontstoken teen - we hebben de strijd verloren
Moderator: Lizzy
Re: ontstoken teen
Ik kom net thuis, denk meteen ff kijken in dit topic.
Jeetje, dit had ik eigenlijk niet verwacht na de eerdere toch ietwat positieve berichten.
Kom op Dwan, heel veel sterkte Erica.
Jeetje, dit had ik eigenlijk niet verwacht na de eerdere toch ietwat positieve berichten.
Kom op Dwan, heel veel sterkte Erica.
Wat vreselijk, ik leef met jullie mee

Wat een nachtmerrie 
Ga heel hard duimen dat er een wonder gebeurt voor Dwan!

Ga heel hard duimen dat er een wonder gebeurt voor Dwan!
-
Lil
Vreselijk!!! Ik ga heeeeeeeeeel haard duimen voor jullie en bidden voor een wonder.
Wat een drama
. Ook ik duim heel hard mee voor een wonder. Sterkte Erica 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
vreselijk

de noroclav(amoxilline plus clavulaanzuur) moet tegen clostridia werkzaam zijn. Dit is een breedspectrum "paardemiddel". Verder krijgt hij nog Marbocyl (marbofloxacine). Ook breed spectrum antibiotica bij huidinfecties. Dus qua medicatie heeft ie direct gekregen wat nodig is ook enkele interveneuse toedingen in de beginfase.Senta schreef: O wat afschuwelijk...is er geen gerichte AB tegen?
vanmorgen leek hij iets rustiger qua hartslag en ademhaling. Hij is ook weer wat "oplettender". Ligt nu even lekker buiten maar gaat zou weer naar binnen ipv maden (gister maden eitjes uit de wonden moete spoelen).
Zou het wonder begonnen zijn! Ik hoop het zoevds schreef: vanmorgen leek hij iets rustiger qua hartslag en ademhaling. Hij is ook weer wat "oplettender". Ligt nu even lekker buiten maar gaat zou weer naar binnen ipv maden (gister maden eitjes uit de wonden moete spoelen).
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Pfff, ik hoop zó dat het goed af loopt!!
Ik zou zelf wel bere voorzichtig zijn met vuil nu, dan maar even niet lekker buiten liggen, doel is immer dat hij dat dan nog héél vaak kan doen
Hou je haaks!!
Ik zou zelf wel bere voorzichtig zijn met vuil nu, dan maar even niet lekker buiten liggen, doel is immer dat hij dat dan nog héél vaak kan doen
Hou je haaks!!
-
nikèdog2000
- 5-sterren

wat verschrikkelijk zeg
ik krijg er koude rillingen van
heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel sterkte
ik krijg er koude rillingen van
heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel sterkte
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
we blijven gewoon hopen 
Ben gestopt met Rimadyl want vermoed gevoeligheid hij is nu beter dan gisteravond. Hij blijft liggen waar ik hem meerleg dus ook buiten kan hij liggen (is echt buitenhond) als er geen zon en geen regen is. Vandaag wel bijna hele dag binnen gelegen. Net even laten plassen en laten eten hij heeft mega honger (als altijd maar misschien nog wel meer dan normaal) dus super ziek voelt hij zich niet meer. Het blijft afwachten maar in levensgevaar is hij nu niet.
Hij heeft alleeen MEGA jeuk aan de aangedane poot. Dus kan geen moment zonder zijn kap want hij vreet de poot eraf. Maak mezelf nu het meest ongerust over het hart.
Ben vanmiddag pardoes in slaap gevallen en heb uren geslapen ...... voel me nu wel beter maar er kriebelt wel wat dus ik hoop dat ik niet weer een aanval te verduren krijg want mijn bil is nog beurs.....
Hij heeft alleeen MEGA jeuk aan de aangedane poot. Dus kan geen moment zonder zijn kap want hij vreet de poot eraf. Maak mezelf nu het meest ongerust over het hart.
Ben vanmiddag pardoes in slaap gevallen en heb uren geslapen ...... voel me nu wel beter maar er kriebelt wel wat dus ik hoop dat ik niet weer een aanval te verduren krijg want mijn bil is nog beurs.....
Dat klinkt toch weer (voorzichtig) positiever!
Mag je honingzalf op zijn poot smeren?
Misschien dat dat tegen de jeuk helpt?
Duimen draaien hier door,
heb de honden ook aan het duimen gezet.
Mag je honingzalf op zijn poot smeren?
Misschien dat dat tegen de jeuk helpt?
Duimen draaien hier door,
heb de honden ook aan het duimen gezet.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
De veterianair cardioloog die Nederland rijk is, is verbonden aan de UKG en naast zeer kundig ook een fijn mens in de omgang met baas en hond. Als er iets te doen is ter ondersteuning of tbv herstel, dan weet hij het absoluut. Uit ervaring (vanuit persoonlijke contacten met andere eigenaren met Flatcoateds met DCM) weet ik dat de kennis tav de behandeling van hartproblematiek nogal varieert tussen dierenarts en het verschil maakt tussen al dan niet succesvolle behandeling. Mocht je contact willen, zijn naam is Viktor Szatmári en de UKg is bereikbaar op 030 - 253 9411.evds schreef:(...) Maak mezelf nu het meest ongerust over het hart. (...)