Goede uitslag Viento: toch een primaire tumor!!! update pag. 11
Moderator: Lizzy
Re: Goede uitslag Viento: toch een primaire tumor!!! update pag. 9
Eind juni heeft Viento de eerste foto gehad na zijn operatie. Weer een spannend moment. Alles zag er gelukkig goed uit . Wel blijft hij onder controle en moeten we eerst om de 3 en dan 6 maanden een foto laten maken. Ik ben zo blij dat mijn vent er nog is. Vorige week zijn we weer met speuren begonnen, eerst een half uur, deze week 3 kwartier.
-
sella
Heel fijn om te lezen Petra!
Wow, wat goed zeg, dat alles er goed uit ziet en hij zo lekker gaat! Hij heeft zelfs alweer gespeurd, super!!!!!!!! Ik ben blij voor jullie!petrap schreef: Eind juni heeft Viento de eerste foto gehad na zijn operatie. Weer een spannend moment. Alles zag er gelukkig goed uit . Wel blijft hij onder controle en moeten we eerst om de 3 en dan 6 maanden een foto laten maken. Ik ben zo blij dat mijn vent er nog is. Vorige week zijn we weer met speuren begonnen, eerst een half uur, deze week 3 kwartier.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

petrap schreef: Eind juni heeft Viento de eerste foto gehad na zijn operatie. Weer een spannend moment. Alles zag er gelukkig goed uit . Wel blijft hij onder controle en moeten we eerst om de 3 en dan 6 maanden een foto laten maken. Ik ben zo blij dat mijn vent er nog is. Vorige week zijn we weer met speuren begonnen, eerst een half uur, deze week 3 kwartier.
Top zeg!! Hopenlijk blijft het zo enneh veel plezier met speuren!
3 maanden zijn zo weer voorbij. Eind december was het dan al weer zo ver en moest ik de 3e controlefoto laten maken nadat Viento in mei is geopereerd. Ik klamme handjes van de zenuwen, Viento had nergens last van. Ze hebben een nieuw röntgenapparaat bij de Korte Akkeren, wat veel sneller is. Op de foto's zag alles er schoon uit en Jurgen was tevreden
. We mogen nu over een half jaar terugkomen, maar ik geef er de voorkeur aan om na 4 maanden nieuwe foto's te laten maken. Ik wilde dit goede nieuws dus met jullie delen
.
Re: Goede uitslag Viento: toch een primaire tumor!!! update pag. 11
Wat een heerlijk bericht 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Fjioew! Klinkt goed 
Wat een super nieuws 
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een super goed bericht! Ik ben blij voor jullie 
Wat geweldig nieuws voor jullie en natuurlijk ook voor Viento !!!!
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

wat fijn zulke goede berichten