Wat eet jouw hond in 2011?
Moderator: Lizzy
Re: Wat eet jouw hond in 2011?
Hier 5-6 dagen barf en 1-2 dagen KVV. Dit nog maar een paar maanden. Hiervoor at hij altijd KVV.
Hij begint nu al volleerd barfer te worden hoor.
Hij begint nu al volleerd barfer te worden hoor.
-
Staftime
- 5-sterren

- Contacteer:
Romeo mag geen rauw meer helaas, sinds zijn darmoperatie wordt hij er heel erg ziek van.
Hij krijgt een zelf gekookte maaltijd, aangevuld met Biologische blikvoeding en Biologische sensitive brok.
Julia krijgt Darf Eko en wat Barfdingen, en af en toe wat Biologische brok en blik voor de lekker.
Anders krijgt het zelfde als Julia, maar dan met af en toe wat Orijen erbij.
Hij krijgt een zelf gekookte maaltijd, aangevuld met Biologische blikvoeding en Biologische sensitive brok.
Julia krijgt Darf Eko en wat Barfdingen, en af en toe wat Biologische brok en blik voor de lekker.
Anders krijgt het zelfde als Julia, maar dan met af en toe wat Orijen erbij.
-
Quando en MaQ
- 1-ster

- Contacteer:
Quando krijgt vanaf dat hij van de mamamelk af is vlees, vanaf dat ik hem heb (8 weken) kvv (Carnibest, Alaska) en nu dus ook zelf samengesteld. Hoe meer ik er over lees en hoe meer ik kan vinden aan vlees hoe meer hij barft.
En hij ziet er uit als hollands glorie.
En hij ziet er uit als hollands glorie.
Hier barfen de 2 beren allebei.
Het is de bedoeling dat de volgende pup meteen met barf begint, anders evt een beetje kvv af en toe.
Het is de bedoeling dat de volgende pup meteen met barf begint, anders evt een beetje kvv af en toe.
-
mariamagdalena
- 1-ster

Tommy krijgt de meeste dagen carnibest, dan weet ik dat hij alle voedingsstoffen binnen krijgt.
Twee keer in de week geef ik barf...alles wat hij lekker vindt.
Twee keer in de week geef ik barf...alles wat hij lekker vindt.
-
Vis voeding
Hoi
Nou meer vis natuurlijk,
Groetjes.
Gerardus en tirza
Nou meer vis natuurlijk,
Groetjes.
Gerardus en tirza
-
Ritaenkris
- 1-ster

- Contacteer:
Net 10 dagen geleden begonnen met barf ,bij één van onze honden , Sendo ( een mix Mastin / Galgo) heeft een heel zware vorm van atopia , ik hoop dat hij door barf te eten wat minder dikwijls aan de cortisone moet ( het medicijn Atopica helpt niet bij hem
)
Onze andere 8 honden zouden ook liefst van al op barf overgaan ,maar ik probeer eerst in de "routine" te geraken met Sendo
Onze andere 8 honden zouden ook liefst van al op barf overgaan ,maar ik probeer eerst in de "routine" te geraken met Sendo
Barf + mixen + kvv van sublieme kwaliteit