Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
Moderator: Lizzy
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn.....geen pups
Wat een nachtmerrie!
Flink slikken als een hondje waar je heel graag pups van wilde geen mama meer gaat worden, terwijl ze zo'n kei goede geweest zou zijn. En erger, nu letterlijk doodsangsten hebben om haar zelf.. Ik kan me je zelf-verwijten zo goed voor stellen, maar het is natuurlijk verre van terecht! Wij bepalen alles voor onze honden, dus ook of ze bijvoorbeeld gedekt mogen worden, maar geen enkele keuze is zonder risico's. Je hebt zó zorgvuldig opgelet én bent (meermalen) bij de arts geweest.. Zo heb je het maximale gedaan om zsm de diagnose te laten stellen.
De duimen draien voor Jet!!
Flink slikken als een hondje waar je heel graag pups van wilde geen mama meer gaat worden, terwijl ze zo'n kei goede geweest zou zijn. En erger, nu letterlijk doodsangsten hebben om haar zelf.. Ik kan me je zelf-verwijten zo goed voor stellen, maar het is natuurlijk verre van terecht! Wij bepalen alles voor onze honden, dus ook of ze bijvoorbeeld gedekt mogen worden, maar geen enkele keuze is zonder risico's. Je hebt zó zorgvuldig opgelet én bent (meermalen) bij de arts geweest.. Zo heb je het maximale gedaan om zsm de diagnose te laten stellen.
De duimen draien voor Jet!!
Ze leeft nog. verder weet ik nog niets. is ook niet belangrijk voor nu. ze is de nacht door en dat is het enige wat telt voor nu.
Ouwww
Hell %^&
Wat verschrikkelijk
De duimen draaien voor Jet
Wat verschrikkelijk
De duimen draaien voor Jet
Oh Godzijdank!!!!!!!!! We duimen hier snoeihard verder voor je JettekeErna schreef: Ze leeft nog. verder weet ik nog niets. is ook niet belangrijk voor nu. ze is de nacht door en dat is het enige wat telt voor nu.
Ja, dit dus ErnaAngelique schreef: Zolang wij geen röntgen of ultrasound-ogen hebben zullen we de dingen blijven missen totdat ze aan de buitenkant zichtbaar zijn. Ik kan me je gevoel erg goed voorstellen, maar je moet ook naar die andere hersencel blijven luisteren die je verteld dat je niets verkeerds gedaan hebt. We kunnen er niet in kijken en hoe we er ook met ons snuffert bovenop zitten, er kunnen processen in gang zijn die gewoon niet waar te nemen zijn.
Knuffel voor jullieen de duimen draaien weer voor Jet
![]()
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ze is in ieder geval de nacht doorgekomen, daar moet je je aan vast klampen! Elke nacht en elke dag is er 1
De duimen gaan hier gewoon onvermoeibaar door voor kleine Jetje!
De duimen gaan hier gewoon onvermoeibaar door voor kleine Jetje!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Jeetje 
Fijn dat ze de nacht doorgekomen is, ik ga ook snoeihard duimen voor jullie meisje!

Fijn dat ze de nacht doorgekomen is, ik ga ook snoeihard duimen voor jullie meisje!
Jeetje Erna , wat een toestand . Ik wens je erg veel sterkte
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat fijn dat ze de nacht goed door is! Ik lees dit nu pas en ga op dubbel vermogen duimen!
Dit soort verhalen doen me altijd weer twijfelen, ik ben opgegroeid in de honden- en fokkerswereld en weet echt wel wat er allemaal fout kan gaan. En toch... Bij elk positief verhaal groeit het 'ja we doen het' gevoel en bij de rotverhalen zoals deze en van Angels denk ik 'we doen helemaal niets!'. Je kunt jezelf echt niets verwijten, Erna, al snap ik je heel goed/
Dit soort verhalen doen me altijd weer twijfelen, ik ben opgegroeid in de honden- en fokkerswereld en weet echt wel wat er allemaal fout kan gaan. En toch... Bij elk positief verhaal groeit het 'ja we doen het' gevoel en bij de rotverhalen zoals deze en van Angels denk ik 'we doen helemaal niets!'. Je kunt jezelf echt niets verwijten, Erna, al snap ik je heel goed/
de nacht goed doorgekomen !! gelukkig maar , ik duim gewoon door

Tuurlijk roep ik ook dat ik nooit meer fok
Maar dat is echt onzin.
Maar dat is echt onzin.
Lekker herkenbaar hoorAlba schreef: Wat fijn dat ze de nacht goed door is! Ik lees dit nu pas en ga op dubbel vermogen duimen!
Maar nou iets heel lulligs..... Je hond kan tijdens een wandeling van de riem schieten en doodgereden worden. Of tegen een boom lopen, zoals Linga. En in feite liep het met Linga goed af, ik ken een Greyhound die ter plaatsen zijn nek brak. Ga je nou nooit meer met haar wandelen?
(verzin ik ook niet zelf hoor, dat zei de fokker van Biscuit ooit tegen me).
Heb je in de tussentijd al een update gekregen over je meissie?
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Duimen draaien hier turbo voor Jet

Ben ik ook benieuwd naar :-*Lizzy schreef: Heb je in de tussentijd al een update gekregen over je meissie?
Duimen draaien nog steeds voor je lieve Jet!!