dringend hulp gevraagd.
Moderator: Lizzy
-
calimero_a
- 4-sterren

Re: dringend hulp gevraagd.
O dat zou heel mooi zijn! *gaat vast in positie staan voor een rondedansje*
dat is fijn! hoop dat de iso-gel en lekker vers vlees je hond inderdaad een welverdiend lekker pensioen kan geven. succes!!
wat fijn. als het goed blijft gaan sluit ik me ook aan in de rij.
Ik word inmiddels moe van die polonaise
Het gaat goed gelukkig. Na mijn vakantie krijg ik wel een nieuwe hond en deze blijft. Tot het bittere eind 
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Lees dit nu pas, maar neem je plek in de polonaise wel even in 
Van harte! Wat zul je opgelucht zijn dat je doorzetten tenslotte toch is beloond. Na zo'n lange tijd moet je de wanhoop nabij zijn geweest.
Wat kan een mens blij zijn met een honden drol
Van harte! Wat zul je opgelucht zijn dat je doorzetten tenslotte toch is beloond. Na zo'n lange tijd moet je de wanhoop nabij zijn geweest.
Wat kan een mens blij zijn met een honden drol
En een nieuwe update: Hij doet het nog steeds. Dat spul werkt echt dus mocht er iemand zijn met een hond die problemen heeft met zijn/haar ontlasting. Iso-gel werkt als een trein. Het is een korrel je gooit 2 theelepels door het voer en je krijgt een geleiachtige drol. (ik zeg altijd drol in een condoom) Je doet er ongeveer 2 weken mee en kost 12,30 euro Verder gaat het met zijn rug iets minder maar naar alle waarschijnlijkheid mag hij (zolang dat gaat) tot eind dit jaar blijven werken
Daarna pensioen en heerlijk genieten van zn oude dag.
Daarbij loop ik nu al 5 weken polonaise

Daarbij loop ik nu al 5 weken polonaise
Super goed nieuws! Hopelijk geniet hij van zijn laatste dienstmaanden en daarna van zijn oude dag. Top!