Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
Moderator: Lizzy
Re: Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
Oh oh! Ze voelt zich duidelijk beter. Ze heeft dus nu zoiets van "OK, genoeg!!!!!! Ik wil eruit". Ja, en nou wordt het lastig..... Sterkte!
God wat heftig allemaal! Blij dat ze toch weer een beetje de oude aan het worden is.
Hele dikke knuffel voor Jet en voor jullie.
Dikke kus Karin
Hele dikke knuffel voor Jet en voor jullie.
Dikke kus Karin
Komt goed hoop ik. Ik heb haar vanmorgen heel voorzichtig op bed getild en heb een paar uurtjes samen met haar tv gekeken. ff quality time met Jet. Dat vond ze erg prettig. Ze knorde alsof ze een kat was. Nu zit ze weer zonder morren in de bench.Lizzy schreef: Oh oh! Ze voelt zich duidelijk beter. Ze heeft dus nu zoiets van "OK, genoeg!!!!!! Ik wil eruit". Ja, en nou wordt het lastig..... Sterkte!
Temperatuur was gisteravond iets te hoog naar mijn zin (38.9) maar vanmorgen was het weer keurig 38.3
Gisteren heeft ze ook voor het eerst gepoept en dat vond ik erg spannend vanwege de wonden. Houdt het allemaal? Maar het ziet er naar uit dat ook dat is goed gegaan. We zijn nu haar hoeveelheid eten aan het opvoeren naar normale hoeveelheden. Vanaf vandaag krijgt ze weer 600 gram te eten en ik verwacht dat dat ook allemaal goed gaat. Over een week zullen we gaan kijken of we naar 800 gram kunnen gaan zodat ze wat in kan lopen.
Jet is nooit een zwaargewicht geweest en woog voor haar operatie zo ongeveer 26 kilo. Toen ze thuis kwam woog ze 24 kilo dus heeft ze gelukkig niet veel gewicht verloren. Er is wel wat meer af nu denk ik maar ze zal nog steeds bij de 22 a 23 kilo zitten. Ze hoeft dan ook niet veel aan te komen. Spieropbouw is over een tijdje pas weer belangrijk.
Voor nu doet ze het super en is ze nog steeds hartstikke vrolijk.
Dat wordt nog lastig om haar kalm te houden :-\
Gelukkig gaat het heel goed met Jet! 8)
Wat fijn zeg, dat het zo goed met haar gaat en ze ook al gepoept heeft! Heerlijk voor jullie
!
Wel heerlijk voor haar, dat ze af en toe lekker met jou op bed mag liggen. Dat is natuurlijk het fijnste wat er is!
Wel heerlijk voor haar, dat ze af en toe lekker met jou op bed mag liggen. Dat is natuurlijk het fijnste wat er is!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat zijn goede berichten! 
Het is gelukkig niet zo'n ongeleid projectiel als haar moeder Nikkie, oma Tess of zus Melon. Kennelijk heeft vader Ezra nog wat goede invloed in het hondje gebracht wat haar nu helpt. hahahhahhaatieneke schreef: Dat wordt nog lastig om haar kalm te houden :-\
Ze doet normaal erg gekke dingen maar ze schikt zich erg goed in haar lot en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Kwispelen en lachen zijn de dingen die op dit moment voor meer dan 200% werken.
super dat het zo goed gaat met Jet

-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ach die jet toch, die wil natuurlijk nu veel te veel, maar gelukkig lekker veel aandacht van jullie.
tis toch lastig die patientjes
tis toch lastig die patientjes
- Charlie Angel
- Moderator
Wat heerlijk te lezen dat Jet het zo goed doet, succes met rustig houden van de patient.

Hoe gaat het nu met Jet?
Is de wond mooi rustig en blijft ze er vanaf?
Hier ligt Taar dag en nacht zonder kap en blijft er gelukkig vanaf, we houden haar wel strak in de gaten.
Hier ligt Taar dag en nacht zonder kap en blijft er gelukkig vanaf, we houden haar wel strak in de gaten.
Ja ze blijft overal keurig vanaf, heeft ook geen kap opgehad. Ze is nog wel rustig maar begint wel te klieren. En zo hoort het ook, ze voelt zich duidelijk goed en wil meer dan ze kan. Ze ligt nu weer ff op bed ipv in de bench. Zo nu en dan mag ze dat om het leuk voor haar te houden.tieneke schreef: Hoe gaat het nu met Jet?
Gaat helemaal goedkomen, hier lag het Taar-gevaarte de laatste nachten horizontaal ipv verticaal op onze matrassen in de woonkamerErna schreef: Ja ze blijft overal keurig vanaf, heeft ook geen kap opgehad. Ze is nog wel rustig maar begint wel te klieren. En zo hoort het ook, ze voelt zich duidelijk goed en wil meer dan ze kan. Ze ligt nu weer ff op bed ipv in de bench. Zo nu en dan mag ze dat om het leuk voor haar te houden.
Gelukkig slaapt ze nu door tot een uur of 9.00 ipv 5.00 toen ze nog heel veel moest plassen en drinken.
Ook vanmorgen was er een lichte crash in huize van Eck......Tara werd wakker en ik hield mijn ogen stevig dicht, Jaco liet wel merken dat hij wakker was en dat heeft hij dan ook geweten
Jaco is in ieder geval zijn lieve meissie onderhand nogal zat
Waarschijnlijk hebben jullie nu precies dezelfde taferelen in huis
Ja mevrouw krijgt praatjes..>De slaapkamer is van HAAR vindt ze. Zodra een andere hond zijn neus om de hoek steekt gaat ze tekeer als de eerste de beste bootwerker. Helaas voor haar slaapt Senna ook weer in haar eigen mand op de slaapkamer dus ze went maar een beetje. Verder vindt ze ook dat zij als enige recht heeft op aandacht van ons. Vanaf volgende week zullen we dat ook weer een beetje in goede banen gaan leiden. Het monster.tieneke schreef: Gaat helemaal goedkomen, hier lag het Taar-gevaarte de laatste nachten horizontaal ipv verticaal op onze matrassen in de woonkamer
Gelukkig slaapt ze nu door tot een uur of 9.00 ipv 5.00 toen ze nog heel veel moest plassen en drinken.
Ook vanmorgen was er een lichte crash in huize van Eck......Tara werd wakker en ik hield mijn ogen stevig dicht, Jaco liet wel merken dat hij wakker was en dat heeft hij dan ook geweten
Jaco is in ieder geval zijn lieve meissie onderhand nogal zat![]()
Waarschijnlijk hebben jullie nu precies dezelfde taferelen in huis
Oh heerlijk, ze krijgt dus al weer behoorlijk babbels.