grote beer heeft lyme "update"
Moderator: Lizzy
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Re: grote beer heeft lyme
ah arme sanne! sterkte en een dikke knuffel van de heren hier.
-
Cizsel
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh wat erg. Lyme geneest toch nooit weer helemaal?
-
sella
Sterkte, ik heb boeken waar zuivere teatree wordt gebruikt om je kanjer te ondersteunen tot gezondheid
jeetje, grote beer
hoop, dat je snel weer opknapt.
sterkte ermee, katinka en daphne
hoop, dat je snel weer opknapt.
sterkte ermee, katinka en daphne
-
yvette_van_alert
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij mijn weten heb je 3 stadia teken, waarbij ze elke keer groter worden. In de stadia zuigen ze bloed, vallen van hun gastheer een gaan een maaltijd verder. kort samengevat. Als een stadia 1 teek bij grote beer bloedzuigt en daarna bij kleine beer of de baasjes. En daar zijn maaginhoud leegt dan loop je het risico dat deze ook de ziekte van lyme krijgt. Ik zou overwegen of je de rest niet ook moet testen.
Ziekte van lyme kan volgens mij helemaal genezen als je er op tijd bij bent. in het chronische stadia lukt dat niet meer.
Zie ook:
http://chronische-vermoeidheidssyndroom ... s.me.1.php
Heel veel sterkte
Ziekte van lyme kan volgens mij helemaal genezen als je er op tijd bij bent. in het chronische stadia lukt dat niet meer.
Zie ook:
http://chronische-vermoeidheidssyndroom ... s.me.1.php
Heel veel sterkte
Beterschap voor grote beer 
Misschien heb je hier iets aan om haar extra te ondersteunen: http://www.derodepilaren.nl/printable/a ... e-van.html
Misschien heb je hier iets aan om haar extra te ondersteunen: http://www.derodepilaren.nl/printable/a ... e-van.html
-
Lil
Nare ziekte ook! Ik duim dat de behandeling goed aanslaat en ze snel weer op de been is!
Beterschap voor Beer. 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

een dikke beterschapsknuffel voor grote beer!!!
Ach jeetje! Veel beterschap voor Grote Beer! 
@ Tieneke en Yvette: dank voor de linkjes.
Vorig jaar heeft Dame lyme gehad, maar in verhouding met Grote Beer heel mild, zij heeft geen ab gehad, alleen natuurlijke middelen. Die is er wel goed bovenop gekomen, maar het is niet 'weg", het kan dus steeds weer opvlammen. Grote Beer krijgt al een aantal van de genoemde middelen erbij en ik ga zo al mijn aromaboeken doorbladeren om te zien wat ik daar nog mee kan doen, heb al wel wat in gedachte, maar checken en zeker weten is met aroma erg belangrijk omdat ik het inwendig geef. Voor nu is Grote Beer moe (ze slaapt erg veel), vannacht heeft ze 2x gebraakt, geen idee of dat er verband mee houdt of niet. Haar weekmenu heb ik aangepast en wat vermeerderd, ze is wat mager op het moment. Kleine beer en Theemuts zijn gisteren ook helemaal onderzocht en hebben dit niet. Foppe was niet mee omdat die tiptop in orde lijkt.
Zelf vraag ik mij af of op een zeker moment honden hier immuun voor gaan worden, of zal het probleem alleen maar groter worden?
Vorig jaar heeft Dame lyme gehad, maar in verhouding met Grote Beer heel mild, zij heeft geen ab gehad, alleen natuurlijke middelen. Die is er wel goed bovenop gekomen, maar het is niet 'weg", het kan dus steeds weer opvlammen. Grote Beer krijgt al een aantal van de genoemde middelen erbij en ik ga zo al mijn aromaboeken doorbladeren om te zien wat ik daar nog mee kan doen, heb al wel wat in gedachte, maar checken en zeker weten is met aroma erg belangrijk omdat ik het inwendig geef. Voor nu is Grote Beer moe (ze slaapt erg veel), vannacht heeft ze 2x gebraakt, geen idee of dat er verband mee houdt of niet. Haar weekmenu heb ik aangepast en wat vermeerderd, ze is wat mager op het moment. Kleine beer en Theemuts zijn gisteren ook helemaal onderzocht en hebben dit niet. Foppe was niet mee omdat die tiptop in orde lijkt.
Zelf vraag ik mij af of op een zeker moment honden hier immuun voor gaan worden, of zal het probleem alleen maar groter worden?
Oef, dat zijn geen leuke berichten zeg 
Hoop dat ze de AB goed verdraagd en toch weer snel zal opknappen. Dikke knuf voor de patient en natuurlijk ook voor jullie
Hoop dat ze de AB goed verdraagd en toch weer snel zal opknappen. Dikke knuf voor de patient en natuurlijk ook voor jullie
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ach gut, arme Beer! 
Geef haar maar een dikke knuf van me en ik duim dat ze er weer helemaal bovenop gaat komen!
Geef haar maar een dikke knuf van me en ik duim dat ze er weer helemaal bovenop gaat komen!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Jakkes, dat is geen fijne diganose.
Sterkte voor grote beer, ik hoop dat ze snel weer een beetje opknapt. 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Bah, die rotteken ook. Heel veel beterschap voor je grote berin