Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
Moderator: Lizzy
Re: Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
fijn om te lezen dat je haar weer een monster vind , dan gaat het echt goed met haar :biggrin2: een zielig hoopje en zieke hond kan je geen monster noemen ;)
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn te lezen dat jullie meisje weer wat praatjes krijgt. 
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
jeetje, lees ik nu pas, wat naar allemaal, gelukkig voelt zij zich kennelijk beter, sterkte ermee 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
erna hoest nu met je praatjesmaker 
Het gaat heel erg goed. Nog 3 dagen medicijnen en dan zijn we daarmee klaar. Sinds gisteren slaapt ze ook weer in haar eigen bed (lees: boven in bed bij de jongste dochter). We merken echt aan haar dat ze meer wil maar we zijn nog voorzichtig.danielle1980 schreef: erna hoest nu met je praatjesmaker![]()
Sowieso moet alles weer rustig opgebouwd worden. Ze heeft nu bijna twee weken in afzondering geleefd en geen contact gehad met de andere honden. Daarmee gaan we vanaf morgen weer rustig aan beginnen. Vanavond is ze meegeweest naar de tovenaar die haar gelijk even gecheckt heeft. Alles ok.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nou dat klinkt toch allemaal heel erg fijn zeg,Erna schreef: Het gaat heel erg goed. Nog 3 dagen medicijnen en dan zijn we daarmee klaar. Sinds gisteren slaapt ze ook weer in haar eigen bed (lees: boven in bed bij de jongste dochter). We merken echt aan haar dat ze meer wil maar we zijn nog voorzichtig.
Sowieso moet alles weer rustig opgebouwd worden. Ze heeft nu bijna twee weken in afzondering geleefd en geen contact gehad met de andere honden. Daarmee gaan we vanaf morgen weer rustig aan beginnen. Vanavond is ze meegeweest naar de tovenaar die haar gelijk even gecheckt heeft. Alles ok.
wat heerlijk wat ze zo goed is hersteld
Zo, dat is goed te horen, dat ze OK is bevonden! Succes met de her-intro 
Het ging vanmorgen heel erg goed. Ze huppelde vrolijk tussen alle honden in tot ze bedacht dat het ook wel weer lekker was om te rennen en ze een redelijk ongeleid projectiel werd. Heel begrijpelijk maar nog niet wenselijk. Ze vermaakt zich nu weer ff op de slaapkamer. :-)Lizzy schreef: Zo, dat is goed te horen, dat ze OK is bevonden! Succes met de her-intro![]()
Het besef is heel erg aanwezig dat het ontzettend kantje boord geweest is zodat we voorzichtig zijn. Jet snapt dat natuurlijk niet, maar wij des te meer. Ze mag dan ook gecontroleerd de groep weer in en moet rust houden wanneer wij dat willen. Sowieso komt ze nog niet bij de honden die op het hondenveld rennen, dat is nog te druk. Ze heeft ondanks dat het heel goed ging en ze in eerste instantie niet veel gewicht had verloren toch een aardige jas uitgedaan en dat zullen we langzaam gaan opbouwen. Ik schat dat ze nu ongeveer 21 a 22 kilo weegt waar ze normaal rond de 25 zit. Allemaal heel normaal gezien de omstandigheden.
ik lees dit net allemaal (ben nieuw hier) met tranen in mijn ogen en wil je graag sterkte wensen.
Erg fijn om te horen dat het de goede kant op gaat! Hopelijk mag Jet snel weer het hondenveld op!
Groetjes Stefanie
Erg fijn om te horen dat het de goede kant op gaat! Hopelijk mag Jet snel weer het hondenveld op!
Groetjes Stefanie
Meid wat ben ik blij voor jullie en Jetje dat het de goede kant opgaat,dikke knuffel van mij voor iedereen(al zullen de meiden daar niet op zitten te wachten) 
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

Fijn te lezen dat het de goede kant op gaat