Krijgt hij niks tegen de misselijkheid?? dan gaat hij misschien wel eten, Wat hier ook in de smaak viel was lichtjes gebakken (in een anti-kleefpan met 'n tikje boter) paardenvlees.
Hopelijk is hij ondertussen al aan de beterhand.
Moderator: Lizzy

Bedankt voor de tip. Had ergens op zolder nog zo'n pittenzak liggen. Hij doet het nu inderdaad veel beter. Hij wil er af en toe nog wel uit en ik moet af en toe echt goed in de gaten houden dat ie die pittenzak niet kapot bijt, maar het gaat tot nu toe goed. Zodra ik even weg ga (voor boodschappen ofzo) haal ik die pittenzak wel eventjes uit zijn bench.inni schreef: Of misschien is hij rustiger als hij dicht in je buurt is, Berre lag 't rustigst als hij zich tegen een lauw-warme pittenzak kon nestelen.
't Ja als die rakker zich weer beter gaat voelen zou die zak er wel 's bij kunnen sneuvelen, dat is niet erg een andere is zo gemaakt maar die pitjes eet hij beter niet opsammetje2010 schreef: Bedankt voor de tip. Had ergens op zolder nog zo'n pittenzak liggen. Hij doet het nu inderdaad veel beter. Hij wil er af en toe nog wel uit en ik moet af en toe echt goed in de gaten houden dat ie die pittenzak niet kapot bijt, maar het gaat tot nu toe goed. Zodra ik even weg ga (voor boodschappen ofzo) haal ik die pittenzak wel eventjes uit zijn bench.
Het gaat verder nog steeds erg goed. Hij eet goed, drinkt goed, hoeft niet over te geven en heeft vaste ontlasting. We gaan het vanaf vandaag zonder medicijnen proberen en meer gehakt geven en het brood afbouwen. Vanaf maandag gaan we even kijken naar voer (ik denk kvv) wat we langzaamaan kunnen gaan geven. Dit alles nog steeds in overleg met de DA.
Ik hoop nog steeds dat ie geen terugval krijgt (ben er af en toe wel bang voor), want het lijkt erop dat hij weer helemaal beter is (zelfs levendiger en beter eten/drinken als de eerste dag dat ie hier was).