Pup groot ras/toch LPC :(
Moderator: Lizzy
Re: Pup groot ras/toch LPC :(
wat vreselijk jammer, voor jou en James .
heel veel succes met het herstel!!
Ik heb helaas ook ervaring met LPC in het verleden heb ook eens een hond met 6 maanden moeten laten opereren (was een rottweiler), en ook een jonge hond die weken kennel rust moest (labrador).
kan nu ook niet naar mijn pup van 4 maanden kijken zonder paniek bij een huppeltje of rare beweging, wat een stress zeg, een pup, het went nooit.
Ik heb helaas ook ervaring met LPC in het verleden heb ook eens een hond met 6 maanden moeten laten opereren (was een rottweiler), en ook een jonge hond die weken kennel rust moest (labrador).
kan nu ook niet naar mijn pup van 4 maanden kijken zonder paniek bij een huppeltje of rare beweging, wat een stress zeg, een pup, het went nooit.
Dank je.franca schreef: wat vreselijk jammer, voor jou en James .
Wat een super onderschrift, de jonkies aan de buitenkant en de wijze oudjes in het midden
Dank je Els. Verdrietig heEls en Max schreef: Tosca toch!![]()
Ach meis wat verdrietig en oneerlijk,weer een jonge lab met 2x LPC. Heel veel sterkte met James. Ik denk aan jullie.
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Jeetje ik lees het nu pas en wat een rot uitslag!
Heel veel sterkte morgen bij de operatie en ik hoop dat James er dan na een \
herstelperiode helemaal bovenop komt en natuurlijk zonder last en pijn!
Wat komt het toch veel voor tegenwoordig
Succes morgen!
Heel veel sterkte morgen bij de operatie en ik hoop dat James er dan na een \
herstelperiode helemaal bovenop komt en natuurlijk zonder last en pijn!
Wat komt het toch veel voor tegenwoordig
Succes morgen!
veel succes vandaag!
-
judith1967
- 5-sterren

Succes vandaag
Heel veel succes vandaag, en ook met het herstel!
Dank jullie!!
James hebben we weggebracht om 1145. Misschien moet James een nachtje blijven omdat het zo vreselijk druk is met fracturen enzo. Pff ik heb hem liever thuis, maar goed. Dat hoor ik zo wel.
We hebben in ieder geval even uitzonderlijk goed geluncht met Bobje en een heerlijk wijntje om de tijd te doden ???
James hebben we weggebracht om 1145. Misschien moet James een nachtje blijven omdat het zo vreselijk druk is met fracturen enzo. Pff ik heb hem liever thuis, maar goed. Dat hoor ik zo wel.
We hebben in ieder geval even uitzonderlijk goed geluncht met Bobje en een heerlijk wijntje om de tijd te doden ???
Och wat een ellende weer 
Heel veel sterkte voor jullie beiden de aankomende tijd.
Weet je al of hij naar huis mag, of is hij er al?
We zijn net thuis. Gelukkig belde ze rond 1930 dat als we nu de auto in zouden springen (Den Haag-Utrecht) dat we James dan konden ophalen. Ze waren zo erg uitgelopen met de andere fracturen dat ze er toch nog waren. Ik was super blij!!DewiSam schreef: Och wat een ellende weer
De operatie is goed verlopen. Beiden zijn ze geopereerd middels een kijkoperatie, dus das ook heel fijn. Hij had nog maar erg weinig irritatie en ontsteking (hihi komt vast door onze rust
Hij ligt nu heerlijk zijn roes uit te slapen met een dekentje om zich heen in de mand van zijn grote broer. Ik werd ook altijd veel sneller beter als ik in het bed van mijn ouders mocht slapen
Fijn dat hij toch nog naar huis mocht en dat het er goed uitzag van binnen 
Welterusten voor straks en een dikke knuffel voor James.
Welterusten voor straks en een dikke knuffel voor James.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh wat fijn dat hij vannacht toch naar huis kon!
Lekker kamperen in de woonkamer, goed voor allemaal
Heel veel beterschap!!!
Lekker kamperen in de woonkamer, goed voor allemaal
Heel veel beterschap!!!
Gelukkig is alles goed gegaan!
Hoe is het nu met hem? De nacht goed doorgekomen?
Hoe is het nu met hem? De nacht goed doorgekomen?
Daar ben ik ook benieuwd naar...
Hij is prima de nacht doorgekomen! Hij is een paar keer wakker geworden, maar dat was vooral omdat hij het koud had. Ik ben toen even naast hem gaan liggen en zijn dekentje weer over hem heen gedaan en dan viel hij weer diep in slaap. Ik werd rond een uur of drie wakker toen hij bezig was aan zijn verband (links had hij een verband om zijn hele poot voor vocht). De orthopeed had aangegeven dat hij eraf mocht als James er klaar mee was, nou volgens mij was hij er klaar mee. En het was zo schattig... toen ik het verbandje eraf haalde begon hij bij ieder extra beetje los steeds harder te knorren en snurken, hij was blijkbaar super blij dat dat verstikkende ding af ging. Ik was nog geen minuut klaar met afdraaien toen hij al weer keihard lag te snurken. In mijn oor
, maar dat vond ik alleen maar fijn 
Hij heeft vannacht ook heerlijk wat Haaksbarf Eend gegeten (uhm 250gr in eens doorgeslikt
). Vandaag heeft hij gewoon weer zijn eten gekregen en ook al twee keer gepoept, joehoe! Dus alles werkt weer van voor en van achter 8)
Verder heeft hij geslapen tot een uur of 12. En nu voelt hij zich weer helemaal het mannetje
. Deze periode zal ik nog het moeilijkst vinden.
Vandaag nog even de orthopeed gebeld omdat zijn tshirtje een beetje nat was. Moet om 4 uur terug bellen of zijn tweede tshirtje ook nat is, anders moet hij morgen terug komen. Ik vind het er allemaal rustig uitzien, behalve dat links wat meer gezwollen en wat roder is. Rechts is echter helemaal keurig. Maar met dit soort dingen liever het zekere voor het onzekere. Verder mag hij in een puppyren, dus James heeft nu zijn eigen tuintje. Zijn mand ligt erin en ongeveer een meter erom heen is ruimte. Bench is voor snachts, de afgelopen maand heeft hij er een vreselijke hekel aangekregen.
Hij loopt behoorlijk, ik had het misschien slechter verwacht. Hij loopt natuurlijk wel slechter dan voor de operatie, maar ja, wat wil je. Vanochtend was het nog barslecht, maar gedurende de dag valt het me eigenlijk alles mee.
Ach al met al worden we er aan herinnert dat James een heerlijke dwingeland is met een gouden karaktertje
Hij heeft vannacht ook heerlijk wat Haaksbarf Eend gegeten (uhm 250gr in eens doorgeslikt
Verder heeft hij geslapen tot een uur of 12. En nu voelt hij zich weer helemaal het mannetje
Vandaag nog even de orthopeed gebeld omdat zijn tshirtje een beetje nat was. Moet om 4 uur terug bellen of zijn tweede tshirtje ook nat is, anders moet hij morgen terug komen. Ik vind het er allemaal rustig uitzien, behalve dat links wat meer gezwollen en wat roder is. Rechts is echter helemaal keurig. Maar met dit soort dingen liever het zekere voor het onzekere. Verder mag hij in een puppyren, dus James heeft nu zijn eigen tuintje. Zijn mand ligt erin en ongeveer een meter erom heen is ruimte. Bench is voor snachts, de afgelopen maand heeft hij er een vreselijke hekel aangekregen.
Hij loopt behoorlijk, ik had het misschien slechter verwacht. Hij loopt natuurlijk wel slechter dan voor de operatie, maar ja, wat wil je. Vanochtend was het nog barslecht, maar gedurende de dag valt het me eigenlijk alles mee.
Ach al met al worden we er aan herinnert dat James een heerlijke dwingeland is met een gouden karaktertje