Werkte ook goed (maar dan de mensenversie
vraagje
Moderator: eelke
Re: vraagje
Ik bestel de cortaflx altijd hier: http://www.fermain.com/ De hondenversie is ook met HA.
) toen ik een tijdje last van mijn rug had.
-
jannette
- 2-sterren

Volgens mij een gewone DA in de dierenkliniek.Hij kreeg toen ook een rontgen onderzoek. Ik was er toen niet bij.
[quote="jannette"]
Volgens mij een gewone DA in de dierenkliniek.Hij kreeg toen ook een rontgen onderzoek. Ik was er toen niet bij.
[/quote]
ok.. het is mij onbekend dat dat kan, voedselallergie via bloed testen. vandaar dat ik er is geloof recent iets in amerika nieuw, waar je het naar kan laten op sturen. ik bedoel, waarom elimineren als je ook op bloed kan testen, snap je? (ik ben daar met Reus al 3 kwart jaar mee zoet) maar ik heb het ook eigenlijk nooit uitgezocht, maar hier ook niets over gehoord. naja, dank voor de info!
[/quote]
ok.. het is mij onbekend dat dat kan, voedselallergie via bloed testen. vandaar dat ik er is geloof recent iets in amerika nieuw, waar je het naar kan laten op sturen. ik bedoel, waarom elimineren als je ook op bloed kan testen, snap je? (ik ben daar met Reus al 3 kwart jaar mee zoet) maar ik heb het ook eigenlijk nooit uitgezocht, maar hier ook niets over gehoord. naja, dank voor de info!
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Op een ander forum waa rik id van ben zijn er ook al mensen die een voedselallergie hebben laten testen in het bloed hier in België. Ik blijf echter twijfelen aan de resultaten, ik weet niet hoe dat komt maar...
Het zou natuurlijk wel ideaal zijn!
Het zou natuurlijk wel ideaal zijn!
-
jannette
- 2-sterren

Ik weet wel dat het bloed is opgestuurd, maar weet niet waar naar toe. Jaimy heeft ook prikjes gehad in zijn huid, maar daar kwam niets uit. Of bloed onderzoek betrouwbaar is, ja dat weet ik ook niet. Ben wel blij dat Jaimy verzekerd is, want was een duur onderzoek. Ik weet wel, zodra Jaimy iets van fruit of groenten eet, een rommelende buik krijg en even later echt misselijk is. Nu heeft hij ook wel een rommelende buik. misschien toch wennen aan de Carnibest. Zijn ontlasting is goed. Hij is wel vrolijker.
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Je hoeft het hier niet open en bloot te zetten en mag dus in bp maar ik ben wel benieuwd naar het prijskaartje van het onderzoek, als richtprijs want er zal misschien wel wat verschil op zitten natuurlijk van Da tot Da.
-
jannette
- 2-sterren

Ik denk dat er wel prijs verschil zal zijn tussen de dierenartsen. 210 euro was het bloed onderzoek. 3 Weken wachten op de uitslag.
-
Veerle-scrappyToo
- 5-sterren

Ja, dat is idd niet mis...
-
jannette
- 2-sterren

Jaimy krijg 27 september een MRI Scan in Best.
-
jannette
- 2-sterren

Even update over Jaimy.
Inmiddels scan gehad. Jaimy heeft geen Syringyomelie. Nergens wat te zien. Echt heel fijn. Pijn komt dus wel van de spondylose volgens Dr. Noorman.
Jaimy is sinds gisteren begonnen aan de Normast in combinatie met puur spondy. Later ook dan visolie, maar eerst kijken of hij goed reageerd op spondy.
Momenteel krijg hij Kalkoen diabetes van carnibest en moet zeggen dat het goed gaat. Nu hopen dat Normast ook voor de pijn zal gaan helpen.
Inmiddels scan gehad. Jaimy heeft geen Syringyomelie. Nergens wat te zien. Echt heel fijn. Pijn komt dus wel van de spondylose volgens Dr. Noorman.
Jaimy is sinds gisteren begonnen aan de Normast in combinatie met puur spondy. Later ook dan visolie, maar eerst kijken of hij goed reageerd op spondy.
Momenteel krijg hij Kalkoen diabetes van carnibest en moet zeggen dat het goed gaat. Nu hopen dat Normast ook voor de pijn zal gaan helpen.
-
Lil
O dan was dat bloedonderzoek net zo duur als dat voor atopie.
Wat fijn dat hij geen syngromelia heeft!
Wat fijn dat hij geen syngromelia heeft!