Welke kvv?
Moderator: eelke
Re: Welke kvv?
De meeste honden tuffen dat gewoon weer uit hoor. 
- Meike en Daisy
- 5-sterren

- Contacteer:
Volgens mij wordt hagel niet verteerd
In Nederland is het verboden om met loden kogels te schieten, en volgens mij is dat juist erg ongezond.
Darf vind ik ook een goede keuze, ik zou zoals Parelridder wel af en toe afwisselen, een visje erbij en een eitje.
Darf vind ik ook een goede keuze, ik zou zoals Parelridder wel af en toe afwisselen, een visje erbij en een eitje.
Reus krijgt wel wild haas vlees, daar zit ook nog wel eens hagel in. hij heeft het wel eens doorgeslikt, zie je dan gewoon in zijn drolletje zitten. ook een keer laten vallen in zijn bakje, weet je wel, zo'n aluminium bakje, waarop hij een minuut of wat met zijn kop scheef naar zijn etensbak heeft zitten kijken. HUH? mn eten maakt geluid?
Ik geef nu een tijd Alaska aan Tara, zitten al groenten in .. ik ben er erg tevreden over ook..
[quote="gytha"]
Bij de wildversie staat dat er hagel in kan zitten. Dat lijkt mij toch ongezond voor de hond.
[/quote]
poept die toch gewoon uit
Bij de wildversie staat dat er hagel in kan zitten. Dat lijkt mij toch ongezond voor de hond.
[/quote]
poept die toch gewoon uit
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="gytha"]
[/quote]Wild kan hagel bevatten, ongeacht aan wie je het serveert, daar lopen we niks van op
[/quote]Wild kan hagel bevatten, ongeacht aan wie je het serveert, daar lopen we niks van op