Pup groot ras/toch LPC :(
Moderator: Lizzy
Re: Pup groot ras/toch LPC :(
Fijn dat het al wat beter gaat met je mannetje, maar het kan best een tijdje duren hoor,het is niet zomaar niks zo'n operatie, dus niet teveel zorgen maken( makkelijk gezegd he) en doe rustig aan. 
Jullie hebben allemaal gelijk hoor, maar het zou toch eens zo leuk zijn als ik een uitzonderingsgeval thuis heb. Eentje die gewoon meteen na de operatie mankloos naar buiten loopt 
Ik heb al het idee dat hij minder stijf opstaat, in ieder geval niet meer mank.
Ik had de rontgenfoto's tijdens haar vakantie naar Krooshof gestuurd (voor Bouvien Brocks maar die kon dus niet in haar mailbox) en zij is nu terug van haar vakantie en mailde me gisteren of ze nog iets kon betekenen voor James. Ik mailde haar terug dat hij inmiddels geopereerd is door Brocks en dat hij goed loopt maar nog wel stijf opstaat. Zij mailde het volgende terug:
Fijn dat alles achter de rug is. Stijfheid is wel normaal, maar je kunt er wat aan verbeterern door elke dag de beide ellebogen een paar keer passief te buigen en strekken, dat kan bij James als hij zit, of liggend op zijn zijde. Pols proberen tot bij de halsband te brengen als dat lukt! Daarna weer helemaal strekken. Wandelingetjes mogen geleidelijk wat langer als hij er zin in heeft! Laat hem maar lekker rondlopen, regelmatig zo veel mogelijk in beweging blijven is de beste remedie tegen de stijfheid. Bench hoeft zeker niet. Sterkte met de revalidatie verder!
Dus ook zij heeft mij nu wel wat gerustgesteld. Bedankt voor jullie geruststelling!
Ik heb al het idee dat hij minder stijf opstaat, in ieder geval niet meer mank.
Ik had de rontgenfoto's tijdens haar vakantie naar Krooshof gestuurd (voor Bouvien Brocks maar die kon dus niet in haar mailbox) en zij is nu terug van haar vakantie en mailde me gisteren of ze nog iets kon betekenen voor James. Ik mailde haar terug dat hij inmiddels geopereerd is door Brocks en dat hij goed loopt maar nog wel stijf opstaat. Zij mailde het volgende terug:
Fijn dat alles achter de rug is. Stijfheid is wel normaal, maar je kunt er wat aan verbeterern door elke dag de beide ellebogen een paar keer passief te buigen en strekken, dat kan bij James als hij zit, of liggend op zijn zijde. Pols proberen tot bij de halsband te brengen als dat lukt! Daarna weer helemaal strekken. Wandelingetjes mogen geleidelijk wat langer als hij er zin in heeft! Laat hem maar lekker rondlopen, regelmatig zo veel mogelijk in beweging blijven is de beste remedie tegen de stijfheid. Bench hoeft zeker niet. Sterkte met de revalidatie verder!
Dus ook zij heeft mij nu wel wat gerustgesteld. Bedankt voor jullie geruststelling!
Zachtjesroefje schreef: ik duim zachtjes voor jamesje door![]()
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

okee okee heel HARD dan!!toscak schreef: Zachtjes![]()
![]()
Dat zijn positieve geluiden van dr. Krooshof. Ik duim heel hard dat deze stijgende lijn doorzet en dat James-je goed geneest. 
Dat klinkt toch weer positief!

Wat fijn om hier wat over James te lezen Tosca! En wat goed dat Krooshof je weer wat goede hoop heeft kunnen geven. Wat andere ook al zeggen het is natuurlijk nog maar zo kort geleden! het heeft even tijd nodig
Die buig en strek oefeningen zijn dezelfde waar ik het toen ook over had, is het duidelijk voor je? anders wil ik het je wel even voordoen bij Noah... wij hebben de oefeningen toen ook bij hem gedaan (en nu soms zelfs nog) Sterkte maar weer met je kanjer! Geef je hem een knuffel van mij? En Bob natuurlijk ook!
Ik heb evt wel interesse Els, heb jij ook de glucosamine speciaal van de groene os? Mijn pot is bijna leeg dus laat maar even weten of je er nog vanaf wiltEls en Max schreef: Lees dit nu pas, mocht je nog willen stuur ff een pb met je adres.
edit: O ik lees niet goed, was niet voor mij bedoelt. Sorry, ben erg moe.
Ik ga vanmiddag de la met suplementen opruimen en stuur je daarna een pbtje met wat ik over heb.
Heb je ze op een filmpje*Noah* schreef: Wat fijn om hier wat over James te lezen Tosca! En wat goed dat Krooshof je weer wat goede hoop heeft kunnen geven. Wat andere ook al zeggen het is natuurlijk nog maar zo kort geleden! het heeft even tijd nodigDie buig en strek oefeningen zijn dezelfde waar ik het toen ook over had, is het duidelijk voor je? anders wil ik het je wel even voordoen bij Noah... wij hebben de oefeningen toen ook bij hem gedaan (en nu soms zelfs nog) Sterkte maar weer met je kanjer! Geef je hem een knuffel van mij? En Bob natuurlijk ook!
Ik zal er vanavond een filmpje van maken (dan is mijn vriend weer thuis, in mijn eentje gaat het een beetje moeilijk
) en dan zal ik hem even in een pb'tje naar je toe sturen!
Oh echt, wat cool!*Noah* schreef: Ik zal er vanavond een filmpje van maken (dan is mijn vriend weer thuis, in mijn eentje gaat het een beetje moeilijk) en dan zal ik hem even in een pb'tje naar je toe sturen!
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

hoe gaat het nu met je zwarte droppie?
Tos, hoe gaat het met James?
Hier een update Miranda en Els 
Uhmm nou als ik dit zondag had geschreven had hier een heel dramatisch verhaal gestaan, maar inmiddels ben ik toch weer positief. Het is toch echt een lange weg met vallen en opstaan. Zondag zag ik het ff niet meer zitten, we hadden iets meer bewogen zaterdag en hij ging slechter lopen. Nog niet mank, maar het was niet goed. Ik baalde natuurlijk meteen weer en besefte me maar al te goed dat het blijkbaar nog niet de tijd is om hem iets meer ruimte te geven. Hij had ook een spurtje door de huiskamer genomen toen hij uit zijn puppyren kwam, dus voortaan maar meteen aanlijnen. En bovendien was hij zoooo gefrusteerd dat een p&p ronde gewoon bijna niet mogelijk was. Continue in galop en keihard rondjes om me heen rennen, in lijn bijten, rollen en ja dan loopt hij daarna meteen weer onregelmatig. Ik weet wel dat je dat bijna niet tegen kunt houden, maar hij heeft echt een uitspatting nodig... 2 maanden denkspelletjes en nooit eens het eruit rennen brak nu echt op.
Maar toen was het gisteren, gisteren was onze eerste aquatherapie. De fysio (de nieuwe) was erg tevreden over hoe mooi recht hij al met zijn voorpoten zwom, verder staat hij ook steeds minder ondergeschoven. Links is helemaal niet meer overvuld, rechts nog heeeel licht. Voor 4 weken geleden een mooi resultaat volgens haar. En ik moest mijn tranen bedwingen toen ik die kleine heerlijk zag zwemmen. Hij was echt kapot. Hij heeft ook de gehele dag geslapen
. En... vanochtend was hij maar een heel klein beetje onregelmatig, de fysio gaf aan van de spierpijn. Ik heb juist het idee dat het hem soepeler heeft gemaakt.
Maandag had ik natuurlijk in paniek de orthopeed gebeld en die afspraak staat nog voor morgen, dus ik ga wel even want ik ben benieuwd wat zij vindt.
Al met al zit ik nu even op een roze wolk en tellen we de minuten af naar onze volgende zwemsessie volgende week woensdag.
Uhmm nou als ik dit zondag had geschreven had hier een heel dramatisch verhaal gestaan, maar inmiddels ben ik toch weer positief. Het is toch echt een lange weg met vallen en opstaan. Zondag zag ik het ff niet meer zitten, we hadden iets meer bewogen zaterdag en hij ging slechter lopen. Nog niet mank, maar het was niet goed. Ik baalde natuurlijk meteen weer en besefte me maar al te goed dat het blijkbaar nog niet de tijd is om hem iets meer ruimte te geven. Hij had ook een spurtje door de huiskamer genomen toen hij uit zijn puppyren kwam, dus voortaan maar meteen aanlijnen. En bovendien was hij zoooo gefrusteerd dat een p&p ronde gewoon bijna niet mogelijk was. Continue in galop en keihard rondjes om me heen rennen, in lijn bijten, rollen en ja dan loopt hij daarna meteen weer onregelmatig. Ik weet wel dat je dat bijna niet tegen kunt houden, maar hij heeft echt een uitspatting nodig... 2 maanden denkspelletjes en nooit eens het eruit rennen brak nu echt op.
Maar toen was het gisteren, gisteren was onze eerste aquatherapie. De fysio (de nieuwe) was erg tevreden over hoe mooi recht hij al met zijn voorpoten zwom, verder staat hij ook steeds minder ondergeschoven. Links is helemaal niet meer overvuld, rechts nog heeeel licht. Voor 4 weken geleden een mooi resultaat volgens haar. En ik moest mijn tranen bedwingen toen ik die kleine heerlijk zag zwemmen. Hij was echt kapot. Hij heeft ook de gehele dag geslapen
Maandag had ik natuurlijk in paniek de orthopeed gebeld en die afspraak staat nog voor morgen, dus ik ga wel even want ik ben benieuwd wat zij vindt.
Al met al zit ik nu even op een roze wolk en tellen we de minuten af naar onze volgende zwemsessie volgende week woensdag.