milt tumor
Moderator: Lizzy
Re: milt tumor
Ik duim mee!!
Lieve allemaal,
al jullie goede gedachten hebben geholpen!
Er is 2 kilo tumor uitgehaald en ik heb mijn hond weer thuis. Met een prachtig T shirt achtig verband ligt hij weer op zijn vertrouwde plekje.
De tumor wordt onderzocht, maar we zijn hoopvol gestemd dat er geen uitzaaiingen zijn. Het zag er in zijn buik allemaal goed uit.
Nu maar goed opletten en vertroetelen.
Nogmaals dank voor jullie medeleven!
al jullie goede gedachten hebben geholpen!
Er is 2 kilo tumor uitgehaald en ik heb mijn hond weer thuis. Met een prachtig T shirt achtig verband ligt hij weer op zijn vertrouwde plekje.
De tumor wordt onderzocht, maar we zijn hoopvol gestemd dat er geen uitzaaiingen zijn. Het zag er in zijn buik allemaal goed uit.
Nu maar goed opletten en vertroetelen.
Nogmaals dank voor jullie medeleven!
- luka en kira
- 5-sterren

Fijn dat de operatie goed is verlopen en dat je je hondje weer thuis hebt!
Wat een joekel van een tumor zeg!!! Hopen dat het onderzoek positief uitvalt.
We blijven duimen!
Beterschap en sterkte met het herstel!
Wat een joekel van een tumor zeg!!! Hopen dat het onderzoek positief uitvalt.
We blijven duimen!
Beterschap en sterkte met het herstel!
Gefeliciteerd met de goede afloop !
Milttumoren zijn zo verradelijk, meestal merk je niets aan je hond totdat het te laat is !!
Gelukkig kan een hond zonder dit orgaan ook prima leven, dus hopelijk kan je oudje nog een poosje mee !
Milttumoren zijn zo verradelijk, meestal merk je niets aan je hond totdat het te laat is !!
Gelukkig kan een hond zonder dit orgaan ook prima leven, dus hopelijk kan je oudje nog een poosje mee !
Misschien juich ik te vroeg, maar ik ga uit van het goede, in de hoop dat hij wel 14 worden kan.....
2 kilo

Maar gelukkig is de hond weer fijn thuis, nu duimen we nog even door voor een spoedig herstel
Maar gelukkig is de hond weer fijn thuis, nu duimen we nog even door voor een spoedig herstel
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Jemig
die istie maar beter kwijt idd! Beterschap!
Fijn dat je hond weer thuis is, en gewoon van het goede uitgaan. 
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier ook een hond verloren aan de gevolgen van een mil ttumor op 9,5 jarige leeftijd...
Al is zij niet geopereerd, ze was alleen in hele korte tijd dusdanig verzwakt dat in laten slapen het meest dierwaardig was..
Al is zij niet geopereerd, ze was alleen in hele korte tijd dusdanig verzwakt dat in laten slapen het meest dierwaardig was..
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hoe gaat het vandaag?
het is goed; rustige nacht geweest, wat gegeten en
gedronken; zelfs weer een heel klein ommetje gelopen.
Ik doe hem dat niet na na zo'n operatie. Sterke jongens zijn het, die honden!
gedronken; zelfs weer een heel klein ommetje gelopen.
Ik doe hem dat niet na na zo'n operatie. Sterke jongens zijn het, die honden!
even iets heel anders, hoe krijgen jullie die prachtige foto's geplaatst? Ik krijg niets uit mijn foto bib naar deze site...
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ongelofelijk hoe taai dieren zijn he! Fijn dat het goed met 'm gaat.
Hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 337.0.html staat een handleiding foto's plaatsen op BP. Eerste vereiste is dat je foto's ergens op internet staan want vanaf je eigen computer kun je geen foto's plaatsen. Ik heb een eigen site waar ik plaatjes zet en dan link naar BP maar het kan ook via gratis foto-sites als Photobucket bv. Daar kun je een account aanmaken en je foto's uploaden en dan van daaruit een link plaatsen in je profiel.
Hier http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 337.0.html staat een handleiding foto's plaatsen op BP. Eerste vereiste is dat je foto's ergens op internet staan want vanaf je eigen computer kun je geen foto's plaatsen. Ik heb een eigen site waar ik plaatjes zet en dan link naar BP maar het kan ook via gratis foto-sites als Photobucket bv. Daar kun je een account aanmaken en je foto's uploaden en dan van daaruit een link plaatsen in je profiel.
-
cook island
- 1-ster

En....hoe gaat het nu met hem ??? Nog steeds een stijgende lijn ?
Groetjes Margy
Groetjes Margy
Hey Margy! Ja, wel elke dag iets beter; hij heeft nu weer echt gegeten; we hebben net even in de tuin gespeeld, maar zijn conditie is wel behoorlijk achteruit gegaan. Hij wil nog niet erg lopen. Maar zal wel weer komen. Ik doe nu dus elke keer 2 rondes, 1 langzame met Hasse en dan een flinke met Bonkie.
Die was trouwens vandaag aan de beurt bij de dierenarts, nagel eraf laten halen, arm dier. Teveel gegraven in konijnenhol. Nou ja, heeft hij ook zijn portie aandacht gekregen.
En zo wachten we maar weer af wat de dag van morgen ons brengen zal.
Een aai voor jouw vrienden!
Die was trouwens vandaag aan de beurt bij de dierenarts, nagel eraf laten halen, arm dier. Teveel gegraven in konijnenhol. Nou ja, heeft hij ook zijn portie aandacht gekregen.
En zo wachten we maar weer af wat de dag van morgen ons brengen zal.
Een aai voor jouw vrienden!