kan ik dit geven, wat denken jullie, met foto

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: kan ik dit geven, wat denken jullie, met foto

Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Anne in Duitsland schreef: :biggrin2: Klopt toch?! Ik heb dat regelmatig, dat ik wildvreemde voorbijgangers wil aanklampen om ze een blik te laten werpen op "onze" prachtige barfkeutels! Gelukkig wandel ik in een uiterst dunbevolkte omgeving. ;D
:2funny: Feest der herkenning!!

Wat ik ook heel opvallend en leuk vind, is het geurloze. Bij brokjes geneerde ik me als er net eentje had zitten poepen, de wind richting het voetpad stond en er kwamen joggers langs, zo fijn diep ademend van de inspanning... :-[ Meestal proestten we het dan wel samen uit, maar ja.. :biggrin2: En nu loop ik bijv. met de trainingsgroep van de ene plek naar de andere, voor een volgende opdracht, onderweg hurkt er en hond en - wowww - wat een stank :o Dat heb je echt niet met vers.
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

nou inderdaad, wat een stank als er een brokhond poept.... :sorry:
hier in de straat woont een duitse dog, de eig laat m vrijwel altijd los lopen en die legt me dr een hopen neer, slap en veeeeeeel
ik ben in staat om die hoop op te pakken en bij hem door de brievenbus te duwen.....of aan te bellen en zeggen dat je dit eens aan je hond
( paar rollen kvv) moet gaan geven.  dan kan je wel de poep van je hond opruimen.  het ligt nu altijd op de stoep bij een boom in t zand of net
op de straat of ergens half onder een struikje.  hij moet t eens opruimen...iemand nog ideeen om t hem te laten weten dat ie t op moet ruimen..?
sella

Bericht door sella »

Sateprikker met briefje ruim mij op aub?
bordie
5-sterren
5-sterren

Bericht door bordie »

sella schreef: Sateprikker met briefje ruim mij op aub?
jaaa dat ga ik doen hahaha
zal ik t huisnr er ook op schrijven??
sella

Bericht door sella »

Zou ik niet doen, kan je ruzie door krijgen. Ik heb het ook gedaan met drollen voor poort en voordeur, ze kunnen wel raden dat jij het bent omdat je er al over gemopperd hebt, net als ik toen. Het is bij mij wel over nu
Ieke-Meike
2-sterren
2-sterren

Bericht door Ieke-Meike »

Wat je de volgende keer nog met dit bot zou kunnen doen is het in een flinke pan met water kieperen. Lekker lang op het vuur laten staan en je hebt heerlijke bouillon. Meike doet een moord voor bouillon. Ze krijgt het door haar eten heen (KVV), maar ook wel eens gewoon te drinken. Hebben nu ook een noodvoorraadje bouillon ingevroren. Paar weken terug had mevr. longontsteking en moest veel drinken. Maarja, dan gaat gewoon water er niet in... Dit wel :)

Plaats reactie