Tinus heeft botkanker
Moderator: Lizzy
-
Do
Re: Tinus heeft botkanker
wat een drama! en nog zo jong.
ik kan niks anders doen dan je veel sterkte wensen
ik kan niks anders doen dan je veel sterkte wensen
- essie74
- 5-sterren

- Contacteer:
veel sterkte meid...
heel veel sterkte Tieneke!! 
Verschrikkelijk nieuws! Ik hoop dat je nog even van hem mag genieten en dat hij niet teveel pijn heeft.
Vreselijk.... weet even niet wat anders te zeggen....

Wat r*k Tieneke 
Ik hoop dat de alternatieve behandelingen aan slaan en dat Tinus nog lang bij je mag blijven.
Ik hoop dat de alternatieve behandelingen aan slaan en dat Tinus nog lang bij je mag blijven.
Heel veel sterkte toegewenst, misschien heb je iets aan deze link http://www.dogaware.com/health/cancer.html
Heel veel sterkte.. Wat onzettend rot.
Amaai, wat een rotnieuws voor je kanjer en voor jullie 
Heel veel sterkte de komende tijd
Als er geen uitzaaiingen zijn heb je dan al een amputatie overwogen?
Wat een verschikkelijk nieuws

Ik heb geen tips maar heel veel sterkte.
Ik heb geen tips maar heel veel sterkte.
Ach...wat een afschuwelijk bericht.
Sterkte met je kanjer Tinus.
Sterkte met je kanjer Tinus.
Is geen optie omdat hij 72 kilo weegt en waarschijnlijk niet eens meer ''in de benen komt'' na een amputatie of anders zeer zeker zijn overgebleven gezonde voorpoot zwaar zal overbelasten.Cherry schreef: Amaai, wat een rotnieuws voor je kanjer en voor jullie
Vanmorgen is de Da hier geweest om de eerste vitamine injectie met vit a 500.000 iu en vit d 75.000 iu te geven, deze injectie zou zeer pijnlijk zijn maar Tinus gaf geen krimp.... gisteren tot 2x toe is hij zonder verdoving op de rontgentafel gehesen met 3 man.... en bleef hij muisstil liggen.... het is zo'n vreselijke kanjer en goedzak, we blijven hopen op een wonder maar hebben wel afgesproken dat als hij echt pijn krijgt of niet meer kan wij hem meteen laten gaan..... gisteren en vandaag heel veel foto's van Tinus Tara en ons samen genomen en heel veel geknuffeld.
Vanmiddag de Metacam vloeibaar opgehaald en bij het eten gegeven, hij vreet als een volwassen reiger en houdt mij konstant in de gaten..... alleen het lopen is te triest om aan te kijken
Iedere dag is er nu 1 die we met argusogen bekijken.
Ik lees het nu pas, bah, wat is het toch een kl*te ziekte.
Ik wens jullie en Tinus sterkte
Ik wens jullie en Tinus sterkte
Tien, hoe ben je erachter gekomen? van de week ging je nog lopen met ze en was er naar mijn idee nog niks aan de hand.....
hoe gaat het met hem?
hoe gaat het met hem?
Vreselijk vreselijk... wat een verdriet voor jullie en ook voor Ria, je hoopt altijd dat dit aan je voorbij gaat. Deze vreselijke pijnlijke ziekte.
Heel veel sterkte, wat een drama toch !Deze klotenziekte komt zo ontzettend veel voor bij leonbergers...
Als fokker, vorige maand 2 "puppen" verloren van bijna 7 jaar aan botkanker, 2 zussen van het zelfde nest, wat een verdriet voor de eigenaren om je hond zo vroeg te verliezen.
Heel veel sterkte, wat een drama toch !Deze klotenziekte komt zo ontzettend veel voor bij leonbergers...
Als fokker, vorige maand 2 "puppen" verloren van bijna 7 jaar aan botkanker, 2 zussen van het zelfde nest, wat een verdriet voor de eigenaren om je hond zo vroeg te verliezen.