Mijn honden krijgen ook kvv, ook tijdens een periode dat ze heel weining beweging kregen, maar geen last van hun ontlasting. Ik ga altijd met ze naar het bos, maar werd geopereerd aan mijn knie. Hierdoor hebben ze ruim 6 weken weinig beweging gehad, maar geen invloed op hun ontlasting.
Misschien komt dat ook doordat ze lotgering krijgen, deze is vrij vet, dus maakt het poepen misschien wat makkelijker???
Ik geef het ook altijd vanuit de koelkast, maar ik heb 1 koelkast voor ons en 1 koelkast voor de honden dingen en limonade. Die koelkast van de honden staat minder koud, makkelijker met ontdooien.
ziek door kvv?
Moderator: eelke
Re: ziek door kvv?
De hond van mijn broer krijgt maagklachten als hij te koud eet, of zelfs als hij te koud ligt. Dan gaat hij kotsen. Ik zou het vlees een paar uur op het aanrecht laten staan om op kamertemperatuur te laten komen.
Het kan heel goed aan de temperatuur liggen.
Als je aan een ander merk kvv kunt komen dan zou je die kunnen geven en kijken hoe het gaat met de ontlasting.
Energique is in rondjes van 30 gram en 'hamburgers' van 100 gram.
Het kan heel goed aan de temperatuur liggen.
Als je aan een ander merk kvv kunt komen dan zou je die kunnen geven en kijken hoe het gaat met de ontlasting.
Energique is in rondjes van 30 gram en 'hamburgers' van 100 gram.