Tinus heeft botkanker
Moderator: Lizzy
Re: Tinus heeft botkanker
Tineke wat een drama
ik hoop voor jullie dat hij er nog een poosje mag zijn 
Heel veel sterkte

-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Nog maar 7,5, wat afschuwelijk! Ik heb geen raad maar hoop dat jullie nog een hele tijd van elkaar mogen genieten zonder pijn voor Tinus.
Tjee, dat is echt schrikken.
Ik kan je niets vertellen wat je zou helpen. maar ik wil jullie wel sterkte wensen.
Ik hoop dat jullie nog een poosje van hem mogen genieten.
Ik kan je niets vertellen wat je zou helpen. maar ik wil jullie wel sterkte wensen.
Ik hoop dat jullie nog een poosje van hem mogen genieten.
Hij liep sinds een paar weken al minder, wandelingen al aangepast naar meerdere kleine per dag.Netty schreef: Tien, hoe ben je erachter gekomen? van de week ging je nog lopen met ze en was er naar mijn idee nog niks aan de hand.....
hoe gaat het met hem?
Afgelopen week werd hij zo slecht dat ik het niet langer vertrouwde, verleden jaar september toen ik uit Ned terug kwam van mijn vaders crematie begon hij licht te hinken.
Wij dachten dat het lichte artrose was omdat hij opstart problemen had en nadien met supplementen weer als een speer liep.
Hadden we verleden jaar meteen foto's laten nemen dan had de Da de botkanker niet kunnen zien op een foto en ons waarschijnlijk met ook het artrose verhaal naar huis gestuurd.
Dit soort kanker zie je dan ook pas als het te laat is.
Maar goed Tinus eet nog steeds heel goed en we moeten hem rustig houden buiten en beperken want hij zit nog vol spirit.
Ik ben buiten de vitaminen injecties met een heel arsenaal natuurlijke vitaminen, antioxidanten etc aan de slag gegaan, geen probleem voor hem want ik doe het door gemalen vlees/vis.
Geen synthetische troep maar de natuurlijke vorm, hopelijk heb ik ook snel de hoxsey kruiden van Tannetje om mee te starten.
Vandaag heeft hij lekker buiten gelegen en alles goed in de gaten gehouden, net na de maaltijd zijn metacam vloeibaar en nu ligt hij lekker te slapen.
Wat fijn dat hij zich (zo te lezen nog ) lekker voelt.
sterkte met al je zorgen om hem....
sterkte met al je zorgen om hem....
Ba dat zijn altijd nare dingen om te horen heel veel sterkte.
Heel triest en hoop voor hem dat hij zich nog heel lang goed voeld.Alle sterkte
Wat een akelig bericht over die kanjer.... Heel veel sterkte!!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ach nee toch wat een k*t bericht.
heel veel sterkte en een hele fijne tijd nog met je grote lobbes

heel veel sterkte en een hele fijne tijd nog met je grote lobbes
Tien, heb het nu pas gelezen, Shit zeg, wat een rot nieuws 
Sterkte en ik hoop dat jullie nog lang van Tinus kunnen genieten!
Sterkte en ik hoop dat jullie nog lang van Tinus kunnen genieten!
Hoe is het nu met Tinus?
We zijn heel voorzichtig positief, het is dat hij kreupelt want verder zien we niets meer aan hem.ulla schreef: Hoe is het nu met Tinus?
Hij heeft een eetlust en bedelt en is haast net zo vervelend voordat hij ziek werd
Vanavond een klein stukje gelopen en hij lanceerde mij meteen de voordeur uit!
Hij liep zoveel stukken beter dan de laatste dagen, we zagen er haast niets meer aan.... pas het laatste stuk naar huis mankte hij, maar heel erg licht..... echt een dag en nacht verschil met gisteren, zou de Hoxsey nu al gaan werken?
Overdags liggen ze lekker buiten in hun speelweide en hou ik hem konstant in de gaten, het weer is hier nog steeds aardig warm dus heerlijk voor ze.
Afgelopen dinsdagmiddag kwamen gelukkig de Hoxsey kruiden van Tannetje aan en meteen door zijn middageten gedaan, 2x daags krijgt hij 3ml per keer.
Omdat hij heel erg veel kankerremmende supplementen krijgt en andere vitamines etc waren we bang dat hij dit misschien niet lustte want het ruikt aardig vies... waarschijnlijk weet hij dat het heel goed voor hem is want alles kiept hij in rap tempo naar binnen.
Doordat de Hoxsey pijnstillende werking geeft ben ik al heel voorzichtig gaan afbouwen met de Metacam.
As week komen er nog wat supplementen bij waaronder Co enzym q10 en selenium etc.
Een aantal uur per dag draagt hij samen met zussie een magneettherapie hondenhalsband met vrij hoge Gauss waarden, deze had ik voor de artrose speciaal in Amerika besteld maar ook bij kanker wordt deze therapie veel gebruikt.
Vanavond nog speciaal op pad gegaan om biologische koudgeperste lijnzaadolie te kopen.
Wat ik de laatste 5 a 6 jaar heb geleerd/gelezen over gezonde voeding en supplementen etc kan ik nu gelukkig op mijn hond toepassen, een gewone Da met de reguliere lapmiddelen daar heb ik echt geen enkel vertrouwen in, ben dan ook heel erg blij met Tannetje
Zoniet dan hebben we er in ieder geval alles aan gedaan, maar voorlopig is iedere dag er 1 met mijn lieve grote beer.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Klinkt iig niet verkeerd! Wat fijn dat hij zin in het leven heeft en zich OK voelt! De duimen draaien hier voor hem en de goede vibes gaan jullie richting uit.
Fijn dat ie zich toch wat beter voelt. Ik blijf voor hem duimen