Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Het-Barfers-noord-holland-verenigt-u-Topic
ik heb ze gister bij de poulier op de markt gehaald
zijn daar nu ook 3 euro i.p.v. 2.50
zijn daar nu ook 3 euro i.p.v. 2.50
Ja het zal ook voor andere verkooppunten wel gevolgen hebben.... Als je duurder moet inkopen, dan bereken je dat bij verkoop uiteraard door naar de klant....
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Vind de prijsstijging op zich niet raar maar wel dat ze dat niet even hebben gemeld toen je bestelde....
Ik ben er nog steeds niet geweest maar vermoed dat ze nog steeds wel goedkoper zijn dan andere verkooppunten.....
Ik ben er nog steeds niet geweest maar vermoed dat ze nog steeds wel goedkoper zijn dan andere verkooppunten.....
Niet erg netjes van ze.Ik had vooraf besteld, ben niet gewaarschuwd en moest twee keer zoveel afrekenen als dat ik gewend ben.
Ppffttt .....Maken die even een sprong!!!
hartjes 2,25, maagjes 2,50 en levertjes 2,75.... Die waren 1.35 de kilo!
Blij dat ik flink wat heb liggen en dus ff vooruit kan.
Hoi Hollanders
We hebben een mooie bestelling staan bij Jolanda die ik de 29 ste ga ophalen mits er voor 22 oktober is betaald en overgemaakt op haar rekening , zoniet geen vlees
Let dus even op de tijd die vliegt voorbij
Groet George
We hebben een mooie bestelling staan bij Jolanda die ik de 29 ste ga ophalen mits er voor 22 oktober is betaald en overgemaakt op haar rekening , zoniet geen vlees
Let dus even op de tijd die vliegt voorbij
Groet George
is geregeld 
Kizmoo schreef :
Misschien is het handig om 1 persoon vanuit Haarlem het verdere vervoer "omhoog" te laten doen?Op zaterdag 29-10-2011 ga ik het ophalen zodra ik geladen ben dit gaat zeker na 12:00 uur worden zal ik een bericht plaatsen in het topic met de tijd vanaf hoe laat je de bestelling kan komen ophalen in Haarlem het zal vrijwel zeker in het begin van de middag zijn zeer waarschijnlijk pas na 14:00 uur
-
sella
Als wij dat doen, dan ophalen in krommenie?
Mee eensRamses1 schreef: Kizmoo schreef :
Misschien is het handig om 1 persoon vanuit Haarlem het verdere vervoer "omhoog" te laten doen?
Ja Krommenie kan prima, dat scheelt weer een stukje.
Dan wil ik het wel halen en doorvervoeren naar Hoorn, kunnen Heerhugowaard (Parelridder) en den Helder (Mila10) het bv weer ophalen bij Mac. Hoorn?
Komt het voor iedereen weer een stukje dichterbij.
Dan wil ik het wel halen en doorvervoeren naar Hoorn, kunnen Heerhugowaard (Parelridder) en den Helder (Mila10) het bv weer ophalen bij Mac. Hoorn?
Komt het voor iedereen weer een stukje dichterbij.
sella schreef: Scheelt ook veel stress voor george
-
sella
Oh sorry, als je half bp noordholland wil zien moet je het verbieden dat ik meer meeneem dan voor mij en bordieKizmoo schreef:![]()
![]()
![]()
nee hoor
Ik haal het wel op bij George