Mensen help,ze eet het niet!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Mensen help,ze eet het niet!

diana
5-sterren
5-sterren

Bericht door diana »

nee joh, niks gezonde brokken
doe er dan 1 schijf rodi doorheen .
hier vonden ze het meteen geweldig , maar ik kan me voorstellen dat het ff vreemd is .
1 schijfje voor de geur
ze hebben ook van die schijven pens .
zou dat dan proberen .
niet opgeven hoor .
Jacqueline74
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jacqueline74 »

Het komt echt allemaal wel goed, soms moet een hond het leren waarderen en tja dat kan soms even duren. Gewoon geduld blijven houden, wat gekookt water erover heen of een schijf Rodi er door heen en dat dan steeds verder afbouwen.

Als ze eenmaal aan de smaak gewend zijn willen ze straks niks anders meer.

Jacqueline
geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door geer »

Die muts van een Sophie heeft ook ontdekt dat er veeeeeel meer in de koelkast ligt behalve CB, dus die eet ook met heeeele lange tanden... Karnemelk erdoor of wat zalmsnippers willen nog wel helpen...vrees toch dat ik fulltime moet gaan barfen ::) ;D
Ilse
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Ilse »

Hoi,

Ik zou om te beginnen 1 kwart cb geven met 3 kwart rodi, en dan naar een paar dagen half om half en dan weer 3 kwart cb en een kwart rodi, totdat ze helemaal gewend is op de cb.
Een spaniel kan soms wel heel truttig doen met eten, daarom kun je beter langzaam overwennen. Ik weet zeker dat het goed komt, gewoon geduld hebben. En niks tussendoor geven ala ze niet eet. De bak aanbieden eet ze niks weghalen tot de volgende maaltijd. De aanhouder wint, echt waar.
Zo had ik een schijnzwangere teef die niet wou eten behalve lekkere dingen. Ze heeft toen bijna 2 wkn niet of nauwelijks gegeten en daarna is ze gaan eten. Daarna nooit meer problemen gehad ;)

Veel succes ermee!!
Spanielgek
3-sterren
3-sterren

Bericht door Spanielgek »

Esther heeft een paar dagen niets gegeten ,en heb haar ook geen tussendoortjes gegeven,had echt alles geprobeerd ,aanprysen ,zelfs met haar eigen etensbak op schoot gezeten,net gedaan of ik het zelf at[oh Esther wat is dit lekker hamijami]at moet je je toch aanstellen als je een verwende eigenwijzecocker hebt,maar nee hoor mevrouw at het niet,liep naar de bak toe en keek mij aan en dacht ,dat ga ik echt niet eten hoor bekijk het maar.
Ik deed of ik het niet erg vond ,maar m'n meisje had ondertussen al een pssr dagen niet gegeten,na navraag hier op het forum moest ik het maar proberen om er een beetje heet water over te doen geprobeerd en ze at niet maar vrat,dus ik helemaal hieper van vreugde,maar ik wilde natuurlijk het liefst dat ze het helemaal rauw at,toen eerst gerasperde kaas er over ,dat ging ook primaen toen helemaal naturel en jippie de pippie ze at het lekker op.
Wat ben ik blij dat ze nu helemaal op kvv staat,m'n cockermokkermeisje,maar wat vind ik het jammer dat ze al die jaren die troep heeft hehad[brokken].
Ze is nu 11 jaar en ik hoop en weet dat ik nu de laatste jaren van haar leven haar het beste voer geef,en dat ze dat ook verdiend.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Weer een gelukkige kvv hond :P ;D
diana
5-sterren
5-sterren

Bericht door diana »

JIPPIE!!!!!
de aanhouder wint .
en meer dan je denkt...
Jacqueline74
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jacqueline74 »

Weer een blije hond ;D
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Wat fijn dat ze het nu wel eet :D. Ik hoop dat jou meisje nog een hele lange tijd van haar lekkere gezonde maaltijd mag genieten hoor.
Voorheen wist je toch niet beter dan dat brokken geven goed was maar gelukkig weten we nu beter he ;)
Ik denk ook wel eens....had ik het maar eerder geweten, dan had Timo ook veel eerder lekker gezond gegeten maar ja...het is niet anders en ik ben blij dat ik dit nog kan doen voor hem.
Succes!
Miriam
1-ster
1-ster

Bericht door Miriam »

Gelukkig dat ze het nu lekker vind. :D
Zafiro wou er in het begin ook niets van weten. 30 seconde in de magnetron en hij at. (nog wel met lange tanden maar hij at). Dit afgebouwd, 20 sec., 10 sec. en nu lust hij het heel graag. Hij zit al te jodelen als ik het in de bak aan het doen ben. ;D
Laatst gewijzigd door Miriam op zo 05 dec 2004, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie