AussieSue schreef:
Hoi allemaal, Sarah, uit woubrugge, heeft as. zaterdag kalkoenreepjes bevroren in kratten, de aantal kilos schat ze zelf op 10 of 20 per krat. Morgen zou ze meer weten. Nu wil ze ze per krat verkopen voor 1,85 per kilo. Vlees is diervriendelijk en ook geschikt voor menselijke consumptie (nasi oid) Op zich heb ik wel interesse maar 1 heel krat is echt teveel, 5 kilo wil ik hooguit want er komt ook lama en paard aan.
Is er iemand die ook interesse heeft? Misschien kunnen we een lijntje opzetten?
ps. ze wil wel dat de bestellingen voor 12 uur smiddags opgehaald zijn.
ik zou wel 5 kg willen.
helaas zit ik voor de rest al vol....en lama en paard komt er voor mij ook aan...
ik hoor t graag
AussieSue schreef:
Hoi allemaal, Sarah, uit woubrugge, heeft as. zaterdag kalkoenreepjes bevroren in kratten, de aantal kilos schat ze zelf op 10 of 20 per krat. Morgen zou ze meer weten. Nu wil ze ze per krat verkopen voor 1,85 per kilo. Vlees is diervriendelijk en ook geschikt voor menselijke consumptie (nasi oid) Op zich heb ik wel interesse maar 1 heel krat is echt teveel, 5 kilo wil ik hooguit want er komt ook lama en paard aan.
Is er iemand die ook interesse heeft? Misschien kunnen we een lijntje opzetten?
ps. ze wil wel dat de bestellingen voor 12 uur smiddags opgehaald zijn.
Ik zou ook wel 5 kilo willen maar weet dan ook niet hoe het hier moet komen.
hoi,
petra wil volgens mij ook wel
ik woon in wormerveer
ik ga morgen ochtend naar sarah rijden.
even kijken of sarah genoeg heeft.
ik ga proberen om 3 a 4 kratten te bemachtigen.
laat maar weten wie er (onder voor behoud dat ik genoeg heb) wil..................................
vervoerskosten zijn 15,- die delen we dan met zn allen toch?
helaas tis al op...
heb wel gevraagd of t nog een keer komt... ff afwachten
Laatst gewijzigd door bordie op vr 21 okt 2011, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
bordie schreef:
hoi,
petra wil volgens mij ook wel
ik woon in wormerveer
ik ga morgen ochtend naar sarah rijden.
even kijken of sarah genoeg heeft.
ik ga proberen om 3 a 4 kratten te bemachtigen.
laat maar weten wie er (onder voor behoud dat ik genoeg heb) wil..................................
vervoerskosten zijn 15,- die delen we dan met zn allen toch?
helaas tis al op...
heb wel gevraagd of t nog een keer komt... ff afwachten
Als er nog meer komt wil ik ook wel mee doen voor 5 kg.
Ik heb elders op dit forum een allessnijder te koop aangeboden. Mocht er toevallig interesse zijn bij een van de mensen die ook lama of eend gaat halen in Krommenie, dan zijn verzendkosten te voorkomen. Dus ik breng 'm hier ook maar even onder de aandacht
Aan alle Noord-Hollanders die een bestelling hebben lopen van a.s zaterdag die ik meeneem naar Noord-Holland laat me nog even weten wie wat en vooral voor wie als extra gaat meenemen
Sella & Bordie , Ramses1 & Saskia37 , en Mila10 & Metaldog nemen mee voor elkaar
Mochten er nog andere zijn laat het me weten zodat als jullie het komen ophalen as zaterdag ik het klaar heb staan en een sssnelle afhandeling plaats kan vinden.