...gelukkig lust Sue de fasant ook...weer een vleessoort erbij.
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Het-Barfers-noord-holland-verenigt-u-Topic
Heel erg bedankt voor het ophalen van de lama en fasant 
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Hartstikke bedankt voor de lama, welke (nog kei hard bevroren) via Haarlem en Krommenie aan het eind van de middag in Heerhugowaard kwam.
Echt SUPER!
Echt SUPER!
Klopt het dat er al een lijntje is naar Noord-Holland voor het konijn van Orinake?
Volgens mij doet Didong dit woont aan de rand van Amsterdam maar heeft een klein autootje dus snel bestellen , oh eerst wel even vragen of er nog ruimte issaskia37 schreef: Klopt het dat er al een lijntje is naar Noord-Holland voor het konijn van Orinake?
Dank je wel, pbtje is verstuurdKizmoo schreef: Volgens mij doet Didong dit woont aan de rand van Amsterdam maar heeft een klein autootje dus snel bestellen , oh eerst wel even vragen of er nog ruimte is![]()
En beantwoordsaskia37 schreef: Dank je wel, pbtje is verstuurd![]()
dat moet lukken dan ... zou je voor mij 5 kilo parelhoen willen meenemen?Didong schreef: Ik woon in Amsterdam West, vlakbij de Haarlemmerweg. Dat moet goedkomen dus![]()
@AussieSue: de 5kg parelhoen neem ik voor je mee!
Bordie: ik hoor niets meer van je, wil je nog konijn? Ik weet nog niet hoe en wat qua verdelen. Wat wil je? Dan kijk ik of het mogelijk is.
Mijn auto zit aardig vol met ruim 150kg. Eventueel kan een niet al te grote bestelling nog mee. Laat het me zsm even weten als je interesse hebt
Bordie: ik hoor niets meer van je, wil je nog konijn? Ik weet nog niet hoe en wat qua verdelen. Wat wil je? Dan kijk ik of het mogelijk is.
Mijn auto zit aardig vol met ruim 150kg. Eventueel kan een niet al te grote bestelling nog mee. Laat het me zsm even weten als je interesse hebt
nee ik hoef niet, vriezer te vol....bedanktDidong schreef: Bordie: ik hoor niets meer van je, wil je nog konijn? Ik weet nog niet hoe en wat qua verdelen. Wat wil je? Dan kijk ik of het mogelijk is.
Mijn auto zit aardig vol met ruim 150kg. Eventueel kan een niet al te grote bestelling nog mee. Laat het me zsm even weten als je interesse hebt![]()
is er hier behoefte aan spiering?
de prijs per kg hoor ik nog....
de prijs per kg hoor ik nog....
Als de prijs leuk is wil ik wel eens een paar kilo proberen.
Inderdaad als de prijs leuk is, wil ook wel wat proberen geen kilo's hoor ik gebruik ze om te drogen.
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Eens kijken of ze het lusten is altijd leuk 
ligt aan de prijs...wil het ook wel eens proberen en drogen kan ook altijd nog.
Heb me net netjes voorgesteld in de bar, maar hier ook maar even in het kort.
ben Lian en woon samen met mijn mannetje ,4 kinders en hondje in Beverwijk, dus ook een Noord-Hollander
ben Lian en woon samen met mijn mannetje ,4 kinders en hondje in Beverwijk, dus ook een Noord-Hollander