Weer eens Vuurwerkprobleem
Moderator: Lizzy
Re: Weer eens Vuurwerkprobleem
@ flodder en dwarrel; Dank je wel. Het is alleen dat barfplaats een beetje afleidend is hihi..
Ik ben ook nog nooit van de thunder hut gehoord, ben benieuwd wat de ervaringen zullen zijn!
Ik ben ook nog nooit van de thunder hut gehoord, ben benieuwd wat de ervaringen zullen zijn!
Ik begin met 3 week voor het vuurwerk gebeuren Destress van huisdierdokter.nl te geven aan de katten,
werkt hier erg goed. Het is ook voor honden .. misschien een optie ?
werkt hier erg goed. Het is ook voor honden .. misschien een optie ?
-
mariamagdalena
- 1-ster

Wat is destress, pilletjes of druppels en zijn de honden daar niet suf van,
misschien ga ik dat ook wel doen.
Tommy is altijd erg bang gewoon heel akelig om te zien. dagen daarna
is hij nog bang en wil niet mee naar buiten.
misschien ga ik dat ook wel doen.
Tommy is altijd erg bang gewoon heel akelig om te zien. dagen daarna
is hij nog bang en wil niet mee naar buiten.
Je zou een thunderhut natuurlijk ook kunnen na maken met hele dikke kleden over de bench en/of bijvoorbeeld schuimmatten ertussen. Je hebt van die "eierdoosmatjes" om mee te Kamperen, helemaal niet zo duur, zijn ook goed te verknippen voor in een mand ofzo, ligt lekker comfortabel 
Denk dan dat je de punten naar buiten moet laten steken bij de bench, maar ik ben geen geluidsdeskundige
Denk dan dat je de punten naar buiten moet laten steken bij de bench, maar ik ben geen geluidsdeskundige
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

de punten moeten naar het geluid gericht zijnWendi schreef: Je zou een thunderhut natuurlijk ook kunnen na maken met hele dikke kleden over de bench en/of bijvoorbeeld schuimmatten ertussen. Je hebt van die "eierdoosmatjes" om mee te Kamperen, helemaal niet zo duur, zijn ook goed te verknippen voor in een mand ofzo, ligt lekker comfortabel
Denk dan dat je de punten naar buiten moet laten steken bij de bench, maar ik ben geen geluidsdeskundige![]()
ik heb het "raam" van mijn kippenhok er mee dicht gemaakt toen bleek dat 1 van mijn gesexte kuikens toch echt een mooie koekoek zijdehoenhaan werd
heb al zitten bedenken wat ik ervoor zou kunnen gebruiken ja, ik ga eens neuzen bij de formido ofzo 8)Wendi schreef: Je zou een thunderhut natuurlijk ook kunnen na maken met hele dikke kleden over de bench en/of bijvoorbeeld schuimmatten ertussen. Je hebt van die "eierdoosmatjes" om mee te Kamperen, helemaal niet zo duur, zijn ook goed te verknippen voor in een mand ofzo, ligt lekker comfortabel
Denk dan dat je de punten naar buiten moet laten steken bij de bench, maar ik ben geen geluidsdeskundige![]()
www.huisdierdokter.nl, destress heet het, het zijn pilletjes. Mijn katten worden er niet
suf van, absoluut niet, juist wat losser en de stress gaat gewoon bijna helemaal weg.
Ik zweer er bij, ik gebruik het niet bij mijn hond maar als je op de site kijkt zie je allemaal
reviews van mensen die het gebruiken ..
suf van, absoluut niet, juist wat losser en de stress gaat gewoon bijna helemaal weg.
Ik zweer er bij, ik gebruik het niet bij mijn hond maar als je op de site kijkt zie je allemaal
reviews van mensen die het gebruiken ..
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Die link doet het niet, het is deze http://www.huisdierendokter.nl/index.html
Een kruidenmiddel dus. Interessant!
Ow.. dankje, had em niet gechecked !Mevroi Kruim schreef: Die link doet het niet, het is deze http://www.huisdierendokter.nl/index.html
-
sella
Ik heb destress gebruikt voor Diego toen hij niets mocht na zijn rugoperatie en de periode daarna.
Ik heb het zelf gebruikt in de periode dat hij zo ziek was en na zijn overlijden.
Ik was het een beetje vergeten.
Het moet hier ook weer besteld worden.
Ik heb het zelf gebruikt in de periode dat hij zo ziek was en na zijn overlijden.
Ik was het een beetje vergeten.
Het moet hier ook weer besteld worden.
Ik vind het ideaal, vooral omdat Izzy, chronisch gestresste poes, het voor lange termijn moet krijgen.
Af en toe probeer ik weer eens zonder maar merk na een aantal weken zonder dat ze weer veel
meer gestressed is.
Af en toe probeer ik weer eens zonder maar merk na een aantal weken zonder dat ze weer veel
meer gestressed is.
zo'n donderkrat is dus voor Rakker niets, die wil zich niet verstoppen, die wil het raam door naar het geluid toe
Ik weet echt niet meer wat ik er aan doen moet

-
Martine-Tom
Het ging toch beter of niet meer??Dian schreef: zo'n donderkrat is dus voor Rakker niets, die wil zich niet verstoppen, die wil het raam door naar het geluid toeIk weet echt niet meer wat ik er aan doen moet
![]()
![]()
![]()
niet op echt vuurwerkmartine-tom schreef: Het ging toch beter of niet meer??
-
Ziviaantje
- 4-sterren

Ik gebruik voor Indy Puur Nervositeit en met oudjaar geef ik er Bach Rescue bij. En ik heb een Thundershirt besteld, ben benieuwd! Ik heb hem nog niet gebruikt wat in tegenstelling tot andere jaren hier nog weinig vuurwerk te bekennen
Wel even gepast natuurlijk en hij staat schattig
En ze kijkt er zelf heel aandoenlijk bij, zeker als ik zeg: wat ben je mooi!! Fijn dat mijn nichtje haar regelmatig truitjes aan doet, ze is het gewend
Petje op... zonnebrilletje... Die hond vind alles best, als ze maar aandacht en knuffels krijgt