PI komt me niet eens bekend voor... Kennelhoest heb ik me nog nooit voor laten strikken

Hondenziekte, hepatitis en parvo zijn dus de enige die zouden moeten. Joep krijgt deze enting omdat hij 2 wordt, heeft hij dan ook al zeker te weten genoeg opgebouwd?
Wellicht dan toch maar weil en lepto, we komen echt wel in omgevingen met ratten etc.
Joep heeft verder nog geen vreemd reactie's gegeven op de entingen, maar goed, ben er ook pas drie keer bij geweest natuurlijk, 1 x jaarlijkse cocktail, en 2 keer puppy enting...
Wellicht eens vragen of ze ook kennis hebben van titeren, andere ent schema's etc. Maar vind het altijd spannend om de dierenarts te bellen met dat soort dingen, stiekem ben ik ook een beetje 'bang' om op mijn sodemieter te krijgen omdat ik eigenlijk 2 weken terug op controle had moeten komen met Joep, nadat hij de prednison had gehad...maar ben dus op 'eigen houtje' verder gegaan en het elimineren gestart.
Eigenlijk maar ik me dus ook weinig zorgen nog om het plekje. Hij ziet er verder echt zo goed uit...glim vacht, en mega zacht. Zelfs van het verharen durf ik te zeggen dat hij dat minder doet.
Enten dan misschien begin volgend jaar doen, als we op 3 of 4 diersoorten zitten, zodat we al wel een afwisselende basis hebben kwa voer, en dan even een soort van eliminatie pauze inlassen? (dan weer 6 weken geen nieuwe diersoort toevoegen ofzo)
Heb extra eenden hartjes besteld want zijn ontlasting wordt vrij hard door de kiezenbrink, deze krijgt hij ook niet veel. En ook nog eendenkarkas, kunnen we dat in het weekend ook eens gaan proberen

nu heeft hij eigenlijk geen knaagwerk, doordat hij geen buffel huid botjes meer krijgt.