Dat zakje, dat blijft straks leeg. Hangt er maar een beetje bij, zeg maar. Is de balzak van Yoshi nu ook vergroot? Succes met hem!
Castratie: reacties welkom!
Moderator: Lizzy
-
Stephanie777
- 3-sterren

Re: Castratie: reacties welkom!
Ai, kan die soort van schaafwond niet door het likken veroorzaakt zijn? Vreemd toch, dat 2 DA-en verschillende meningen hebben over of het nou wel of niet blauw mag worden.
Dat zakje, dat blijft straks leeg. Hangt er maar een beetje bij, zeg maar. Is de balzak van Yoshi nu ook vergroot? Succes met hem!
Ja, nou of het niet blauw mocht worden, dat is misschien meer mijn interpretatie van hoe ze het vroeg, ze heeft dat niet letterlijk zo gezegd. En nee, likken eraan doet hij niet. Ik had een kraag gemaakt (omdat ik zo'n kap zo zielig vind) maar die hoeft hij helemaal niet om
. Hij heeft zijn liezen wel gelikt, ws om de Betadine (nee, geen Sterilon
) eraf te likken. De wond en hechtingen zien er heel rustig uit, de balzak is ook niet vergroot, maar echt een heel stuk kleiner dan eerst. Misschien is er met het scheren iets mis gegaan, dat dat die schaafplek heeft veroorzaakt?
Hij wilde de eerste dag alleen niet gaan slapen... heeft tot 4 uur in de ochtend rechtop gezeten, knikkebollend, toen gaf het toch maar op. Waarschijnlijk heeft hij gedacht, ik ga mooi niet meer slapen, wie weet wat ik dan weer kwijt ben als ik wakker word... haha.
Hij wilde de eerste dag alleen niet gaan slapen... heeft tot 4 uur in de ochtend rechtop gezeten, knikkebollend, toen gaf het toch maar op. Waarschijnlijk heeft hij gedacht, ik ga mooi niet meer slapen, wie weet wat ik dan weer kwijt ben als ik wakker word... haha.
-
Lil
Bij alle reuen is het bij ons vroeg of later helemaal weggegaan dat balzakje. Moet je al heeeeeeeeel erg goed gaan zoeken wil je er iets van terug vinden. Wel kan het bij de ene reu al na een half jaar onvindbaar zijn, bij de andere duurde het nog langer.
Veel sterkte voor de pas ontbalde mannen
Veel sterkte voor de pas ontbalde mannen