Barf schreef:
En dit stoort me enorm, dat ik elders lees dan je dan nu weer brokken geeft, blikvoer, en dat het je eigenlijk niets uitmaakt. Dat heb ik dan tegen bepaalde dingen predikken, of je staat erachter of niet

Ik vind biologisch vaak te duur maar noway dat mijn honden vreten krijgen van de aldi of de jumbo 8)
Sorry dat ik zo lang niet meer heb gereageerd in dit topic!
Maar ik zal dit toch nog even toelichten, vind wel dat ik dat min of meer verplicht bent.
Ja, ik sta er nog altijd volledig achter om alles biologisch te doen, maar soms helaas.. soms gaat dat niet meer.
Julia werd op een bepaald moment heel erg ziek van Darf, dus dan móet ik wel iets anders.
Biologische brokken heb ik ook allemaal zowat geprobeerd, en ook dat lukte niet bij haar. Ze heeft wel heel lang biologische blikvoeding gekregen, maar helaas werd dat op den duur onbetaalbaar.
Hetgeen mij niet meer interesseert is niet het gegeven of het biologisch is of niet (want dat interesseert mij nog altijd weldegelijk!) maar wat mij niet meer interesseert is of mij honden altijd vers te eten krijgen, of dat ze ook brok en/of blik te eten krijgen.
Zodra Julia er niet meer is, ga ik toch zeer zeker weer proberen om zoveel mogelijk alles biologisch te gaan kopen en voeren, maar met haar is dit dus geen optie meer.
Als ik het me goed herinner is het topic waarin ik vertelde dat het mij allemaal niet meer interesseerde op een ander forum en ging dat over Romeo.
Romeo was toen heel erg ziek, en zijn pijnaanvallen waren heel ernstig en heftig.
Tja sorry hoor, maar is het dan heel gek dat het mij even niets meer interesseert wat de afkomst van zijn voedsel is, en of dit nog wel of niet vers is? Zolang hij maar geen pijn had, dat was waar het mij om ging.