Update: banoffee pie!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Taart met blikje(s) gecondenseerde melk / incl. recept banoffee pie met foto's
Ik kan niet wachten totdat ik hem zelf gemaakt heb.... en dan zul je zien.., valt ie me tegen... Is ie erg zoet?? Ben namelijk wel een zoetkauw maar ook weer niet.... (lastig om te begrijpen). Maar eerst gaat Eddie voor mij een appeltaart van speltmeel met rozijnen en gemengde noten maken!

- Angelique
- 5-sterren

Re: Taart met blikje(s) gecondenseerde melk / incl. recept banoffee pie met foto's
HIj is wel zoet, maar de Monchoutaart b.v. is veel zoeter.Pauline schreef: Ik kan niet wachten totdat ik hem zelf gemaakt heb.... en dan zul je zien.., valt ie me tegen... Is ie erg zoet?? Ben namelijk wel een zoetkauw maar ook weer niet.... (lastig om te begrijpen). Maar eerst gaat Eddie voor mij een appeltaart van speltmeel met rozijnen en gemengde noten maken!![]()
![]()
![]()
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nou, nee, of sinaasappel moet ook werken. Het wordt stijf door het citroensap dus ik denk dat aardbeien bv niet goed gaat werken. Maar ik zou zeggen, probeer!Pauline schreef: Kun je ook nog een andere smaak dan citroen(limoen) bedenken Olga?
Mijn buurman maakte monchou-taartAngelique schreef: HIj is wel zoet, maar de Monchoutaart b.v. is veel zoeter.
Ik denk erover om morgen die bananentaart te maken. Maar ik ben dus wel bang dat ik het grootste deel (over een paar dagen verspreid) wel helemaal zelf op eet
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
je kan natuurlijk ook een taart maken als we weer bij marije koffie gaan drinken....Lizzy schreef: Mijn buurman maakte monchou-taartdie was helemaal niet zoet. Hij gebruikte alleen wel volkoren kaakjes en deed bijna geen suiker door het monchou/slagroom mengsel. Het werd wat zoet door de kersen. Ohhh, die was echt heerlijk!
Ik denk erover om morgen die bananentaart te maken. Maar ik ben dus wel bang dat ik het grootste deel (over een paar dagen verspreid) wel helemaal zelf op eet![]()
hoef je hem niet alleen op te eten
Ja, dat kan ook maar daar heb ik morgen niks aan*Dorothea* schreef: je kan natuurlijk ook een taart maken als we weer bij marije koffie gaan drinken....
hoef je hem niet alleen op te eten![]()
Maar OK, deal, als we volgende keer koffie bij Marije gaan drinken, dan neem ik taart mee!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Kijk, now we are talkingLizzy schreef: Ja, dat kan ook maar daar heb ik morgen niks aan![]()
![]()
Maar OK, deal, als we volgende keer koffie bij Marije gaan drinken, dan neem ik taart mee!
- Pauline
- 5-sterren

Dan blijft het citroensap..., vind ik namelijk ook geweldig lekker!Mevroi Kruim schreef: Nou, nee, of sinaasappel moet ook werken. Het wordt stijf door het citroensap dus ik denk dat aardbeien bv niet goed gaat werken. Maar ik zou zeggen, probeer!
Leo lust geen bananen ?? 8)Lizzy schreef: Mijn buurman maakte monchou-taartdie was helemaal niet zoet. Hij gebruikte alleen wel volkoren kaakjes en deed bijna geen suiker door het monchou/slagroom mengsel. Het werd wat zoet door de kersen. Ohhh, die was echt heerlijk!
Ik denk erover om morgen die bananentaart te maken. Maar ik ben dus wel bang dat ik het grootste deel (over een paar dagen verspreid) wel helemaal zelf op eet![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Morgen heb ik ook koffie hoorLizzy schreef: Ja, dat kan ook maar daar heb ik morgen niks aan![]()
![]()
- Pauline
- 5-sterren

Je zal maar bij Marije op de koffie komen......MarijeEnBoomer schreef: Morgen heb ik ook koffie hoor![]()
![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Nieuwe regel: Marije heeft pas koffie als je met lekkers voor bij de koffie komt!
- Pauline
- 5-sterren

Heb je geen lekkers..., dan (zie mijn post hierboven)......MarijeEnBoomer schreef: Nieuwe regel: Marije heeft pas koffie als je met lekkers voor bij de koffie komt!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Niet als Lizzy niet komt 
Snotverdorie, heb ik alles in huis gehaald voor de taart.....
Niet dus.
Te weinig slagroom. Ik heb maar 250 ml meegenomen en wie heeft er nog zin om met dit weer naar buiten te gaan....? Ik niet.... Moeten die blikkies nou 2,5 of 3 of 3,5 uur koken?
(extreem goed voor mijn electriciteisverbruik
)
Niet dus.
Te weinig slagroom. Ik heb maar 250 ml meegenomen en wie heeft er nog zin om met dit weer naar buiten te gaan....? Ik niet.... Moeten die blikkies nou 2,5 of 3 of 3,5 uur koken?
(extreem goed voor mijn electriciteisverbruik