Pip weer helemaal beter!!
Moderators: koekje, pearlsofpassion
-
BubbaBling
- 5-sterren

Re: HULP NODIG! Pip na 2 dagen nog ziek na ontworming
Ik haal straks haaksbarf kip, dan heeft ze ook bot en vitamientjes binne.
-
BubbaBling
- 5-sterren

Re: HULP NODIG! Pip na 2 dagen nog ziek na ontworming
Ze speelt weer!!!!!!!!!!!!!!!!

-
BubbaBling
- 5-sterren

Re: Gaat weer wat beter! Pip na 2 dagen nog ziek na ontworming
Volgens mij zit ik gezellig alleen in dit topic

Pip heeft nog wel diarree, maar ze eet wel kipfilet al de hele dag en niet 1 keer over gegeven.
Dat is wel positief toch?
Ze heeft wel vlagen, nu is ze weer suf en wil ze graag bij me hangen andere keer probeert ze weer dingen te ondernemen en speelt zelfs.
Maar als het met kleine stapjes steeds iets beter gaat hoef ik niet de DA te bellen toch?
Ik zou alleen heel graag wat extra vitamientjes geven, in een ander topic las ik iets over pasta.
Weet iemand daar wat meer over?
Pip heeft nog wel diarree, maar ze eet wel kipfilet al de hele dag en niet 1 keer over gegeven.
Dat is wel positief toch?
Ze heeft wel vlagen, nu is ze weer suf en wil ze graag bij me hangen andere keer probeert ze weer dingen te ondernemen en speelt zelfs.
Maar als het met kleine stapjes steeds iets beter gaat hoef ik niet de DA te bellen toch?
Ik zou alleen heel graag wat extra vitamientjes geven, in een ander topic las ik iets over pasta.
Weet iemand daar wat meer over?
-
fem fatale
- 5-sterren

ik weet niet of dat al nodig is na 3 dagen hoor, en anders kijk je straks toch hoe een fliebertje rauw vlees gaat?
-
BubbaBling
- 5-sterren

De kipfilet krijgt ze nu rauw en gaat prima.
Nog steeds niet over gegeven, wel diarree.
De DA zei zolang ze drinkt en niet overgeeft neemt ze wel vitaminen op.
Maar ben zo bang dat ze te kort komt
Nog steeds niet over gegeven, wel diarree.
De DA zei zolang ze drinkt en niet overgeeft neemt ze wel vitaminen op.
Maar ben zo bang dat ze te kort komt
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik denk ook dat ze, zolang ze wat binnenhoudt, wel genoeg binnen krijgt.
Maar als je onzeker bent, kan je altijd die Haaksbarf eens proberen. Aangezien er gemalen bot in zit, is dat ook beter dan enkel vlees. En het kan haar diarree helpen stoppen.
Maar voorzichtig proberen!
Ik denk ook dat het belangrijker is dat ze het binnen houdt!
Maar als je onzeker bent, kan je altijd die Haaksbarf eens proberen. Aangezien er gemalen bot in zit, is dat ook beter dan enkel vlees. En het kan haar diarree helpen stoppen.
Maar voorzichtig proberen!
Ik denk ook dat het belangrijker is dat ze het binnen houdt!
-
BubbaBling
- 5-sterren

Ik heb haaskbard samen met kipfilet en water gemixt in de blender en daar sabbelt ze van.
Van vast eten wil ze alleen kippetje.
Maar ze heeft net al weer gespeeld, dus er zit nog wel wat energie in haar verstopt
Van vast eten wil ze alleen kippetje.
Maar ze heeft net al weer gespeeld, dus er zit nog wel wat energie in haar verstopt
-
fem fatale
- 5-sterren

mijn plien heeft flinke niesziekte gehad toen ze naar schatting 13 weken was en toen bijna een week zo gegeten, daar heeft ze niets aan overgehouden. natuurlijk maak je het liever niet mee, maar blijkbaar duurt het langer voordat ze hun vitaminereserves aanspreken
-
BubbaBling
- 5-sterren

Re: Pip weer helemaal beter!!
Pip had gisteren dus veel kleine porties op de dag gehad met vocht er door heen en wat losse stukjes kipfilet en okugest.
En ineens vond mevrouw dat ze beter was toen ik naar bed ging en ze heeft de hele boel al weer afgebroken hier
Ze heeft al gelijk weer korte mette gemaakt met het hele huis
Toen ze klaar was, heerlijk tegen mij aan geslapen vanacht en zodra het licht werd vond ze het alweer tijd om haar misgelopen speel uurtjes in te halen.
En ja hoor daar ging ze weer... ram bam,,,, speelgoedmuis door t hele huis.
Toen ik wakker werd na zelf nog wat te slapen lag het speelgoed muisje bij me voor de deur
Ze heeft vanochtend met smaak haar haaksbarf weg gekauwd en voor de zekerheid geef ik haar nog maar ff 2 a 3 dagen (ff kijken) okugest erbij.
Pip oogt stukken beter, haar ogen staan veel beter in haar koppie en haar vacht voelt nu ook weer normaal aan.
Ben super blij dat mn meissie weer beter is
En ineens vond mevrouw dat ze beter was toen ik naar bed ging en ze heeft de hele boel al weer afgebroken hier
Ze heeft al gelijk weer korte mette gemaakt met het hele huis
Toen ze klaar was, heerlijk tegen mij aan geslapen vanacht en zodra het licht werd vond ze het alweer tijd om haar misgelopen speel uurtjes in te halen.
En ja hoor daar ging ze weer... ram bam,,,, speelgoedmuis door t hele huis.
Toen ik wakker werd na zelf nog wat te slapen lag het speelgoed muisje bij me voor de deur
Ze heeft vanochtend met smaak haar haaksbarf weg gekauwd en voor de zekerheid geef ik haar nog maar ff 2 a 3 dagen (ff kijken) okugest erbij.
Pip oogt stukken beter, haar ogen staan veel beter in haar koppie en haar vacht voelt nu ook weer normaal aan.
Ben super blij dat mn meissie weer beter is
Mooi dat juffie het weer beter doet!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

He, gelukkig maar!