Scheelt al een slok op de borrel, want nu is Dario "hyper" ondanks regelmatige lichaamsbeweging. In de zomer wel een stuk minder omdat hij niet tegen de warmte kan, maar nu de temperaturen zakken, is hij helemaal terug.Fynn schreef:Fynn was minder opgewonden naar andere reuen doordat zijn hormonen hem minder in de weg zaten. Helemaal stoppen met lelijk doen naar bepaalde honden deed hij niet maar hij was er makkelijker uit te krijgen en was bereikbaar voor mij. Ook was hij niet meer zo gefocust op plasjes van andere honden en liep hij niet meer weg.
Ik zal het ook zo moelijk met het nemen van een definitieve beslissing, vandaar dat ik blij ben dat een tussenoplossing mogelijk is (chemische castratie of implantaat). Is het verschil minimaal, houden wij hem gewoon intact en hopen dat hij met ouder te worden wat zal kalmeren.Fynn schreef:Toen de implantaten waren uitgewerkt heb ik nog een driekwart jaar getwijfeld maar heb uiteindelijk de knoop doorgehakt. En nu ruim een half jaar later ben ik blij dat ik de stap gezet heb.
De DA is verwonderd dat ik zo twijfel mbt wat hij als een "standaardingreep" beschouwt dat ook op andere diersoorten wordt toegepast (fret, kat, paard).