Maar een pens op tafel is niet ergo dan een rat op je vloerkleed hoorkoekje schreef: Ligt die pens nou zo open en bloot los op tafel?
Er zit iets in mijn lamspens (foto's erbij)
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re: Er zit iets in mijn lamspens (foto's erbij)
Ja, maar op 1 of andere manier vind ik het idee van rat op het vloerkleed toch lang niet zo smerig dan pens op tafel/aanrechtAngelique schreef: Maar een pens op tafel is niet ergo dan een rat op je vloerkleed hoor![]()
goed gegokt.Angelique schreef: Aanrechtblad gok ik zo![]()
Ligt er helemaal aan in welke staat de rat verkeerdkoekje schreef: Ja, maar op 1 of andere manier vind ik het idee van rat op het vloerkleed toch lang niet zo smerig dan pens op tafel/aanrecht![]()
- Angelique
- 5-sterren

Zo te zien een behoorlijk dooie ratTMG1961 schreef: goed gegokt.
Jippie
Ligt er helemaal aan in welke staat de rat verkeerd![]()
En waar zou jij de pens leggen als je er mee aan de slag moest?koekje schreef: Ja, maar op 1 of andere manier vind ik het idee van rat op het vloerkleed toch lang niet zo smerig dan pens op tafel/aanrecht![]()
De dooie ratten die ik gezien heb die wil je echt niet op je vloerkleed, en ook niet op je aanrecht trouwens
Ik voer geen pens, dus dat scheelt 
Daarom was mijn vraagstelling ook: Waar zou je het doen als je het moest snijden? Stel je hebt een rose poedel en die wil je pens gevenkoekje schreef: Ik voer geen pens, dus dat scheelt![]()
Euh....
Kleine lamspensjes voeren. 1 pensje is dan 1 portie. Voorgemalen pens al voorverpakt in kleinere portie. En natuurlijk door iemand anders laten doen.
Kleine lamspensjes voeren. 1 pensje is dan 1 portie. Voorgemalen pens al voorverpakt in kleinere portie. En natuurlijk door iemand anders laten doen.
- Angelique
- 5-sterren

Moet zeggen dat ik er altijd een snijplank en krant tussen heb liggenpike schreef: En waar zou jij de pens leggen als je er mee aan de slag moest?
De dooie ratten die ik gezien heb die wil je echt niet op je vloerkleed, en ook niet op je aanrecht trouwens :-X![]()
Wij ook, of een opengeknipte vuilniszak.Angelique schreef: Moet zeggen dat ik er altijd een snijplank en krant tussen heb liggen![]()
Voordat iedereen denkt dat ik alles zo maar open en bloot op het aanrecht neerleg. Niet dus. Ik heb er normaal gesproken ook altijd een snijplank onder liggen en als het nog verpakt is zit het in een plastic doos. Zal de volgende keer eerst netjes een plankje eronder leggen 
Nou ja, hier ligt er natuurlijk ook een(grote) snijplank onder. De hondensnijplank. Maar die ligt gewoon op het aanrecht.
Heb jij pens die lekker ruikt dan? Waar haal je dieTMG1961 schreef: Pens rook ook niet al te fris en is dus de kliko ingegaan.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik heb een aanrecht speciaal voor het honden- en kattengebeuren 8)
Ik heb geen pensHope schreef: Heb jij pens die lekker ruikt dan? Waar haal je die![]()