ik kan wel blijven aarzelen , maarals ik niet bestel kom ik er niet achter
misschien bevalt het wel
als niet , staat hij gauw op bp haha
ik heb de bomann besteld, ik ben benieuwd
Moderator: Lizzy

vlees bestaat voor 70 tot 80% uit water, er zal dus weinig zijn waar meer van overblijft.Thea schreef: Ik zal ook eens uitrekenen wat er in de droger gaat en weer uitkomt. Van sommmige dingen blijf er volgens mij wel meer over als 30%.
Daarbij hoe voller je de droger vult hoe goedkoper denk weer word. Ik denk namelijk dat je soms meer als 1 kilo tegelijk kan drogen.
Ik heb wel eens lamslong gedroogd had ik bij de islamiet hier in winkelcentrum gekocht anderhalve long 1,50 luchtpijp ook gedroogd en de long eerst ingevroren en toen hele dunne plakjes gesneden. Heerlijk vonden ze het.

Dank je welchoopy schreef: Volgens mij ben je zo wel heel goedkoop uit. Denk dat hierbij de energiebelasting en btw niet bij in zit??
Hierbij een site met wat tarieven van dec 2011: http://www.woonenergie.nl/viewer/file.a ... einfoid=16

dan kan je even goed je geld gewoon buiten gooien door de venstertycolaika schreef: kun je ook in de oven drogen ?
ik heb een combi met hete lucht oven grill en dergelijke, als ik daar in wil drogen hoe wrm en met wat ? hetelucht of zo ?