[quote="Angelique"]
Je kunt trouwens ook van het natuurvoer een "puppy-uitvoering" bestellen. Deze wordt dan zo fijn gemalen als het kattenvoer. Meestal is het wel op voorraad (in Ermelo) anders is het op bestelling leverbaar.
[/quote]
Oh, dat is mooi !!
Dat had ik namelijk ook al gevraagd aan Corine, toendertijd
Ik voer mijn pupje alle drie de smaken en ik heb het idee dat de kip-rijst variant fijner gemalen is dan de natuur en de lam-rijst. Het kan zijn dat ik het me verbeeld hoor. Waarom wil je perse de natuurmix voeren als ik vragen mag?
[quote="Helen"]
Ik voer mijn pupje alle drie de smaken en ik heb het idee dat de kip-rijst variant fijner gemalen is dan de natuur en de lam-rijst. Het kan zijn dat ik het me verbeeld hoor. Waarom wil je perse de natuurmix voeren als ik vragen mag?
[/quote]
voor pupjes die nog heel jong zijn(dus onder 8 weken bv) is dat aan te raden.
tenminste dat vertelde bibi en cb me.
[quote="danielle1980"]
o jullie doen er wel wat aan?
nou wij hebben het niet gedaan en het ging helemaal prima.
[/quote]
maar mijn puppies zijn ietsies kleinerdan de jouwe
ik heb nu de aktief besteld, lijkt mij een goede keuze de eerst komende weken, moeders zit nu bijna aan de 2 kilo per dag 8) en nog kan ik haar ribben zien
[quote="orion"]
ik heb nu de aktief besteld, lijkt mij een goede keuze de eerst komende weken, moeders zit nu bijna aan de 2 kilo per dag 8) en nog kan ik haar ribben zien
[/quote]
Toch alleen voor de moeder, denk ik ?
NIET voor de puppen, hoop ik
de pups krijgen eerst een maaltijd Rodi, en slikken dan nog wat van de CB mee naar binnen
Maar moet zeggen dat ik niet de indruk heb dat Meisje deze variant echt lekker vind, het is wat plakkerig en droog, ze eet er wel minder van, maar of dit nu komt omdat het meer aanzet, of omdat ze het niet lekker vind ben ik nog niet uit, als ze zo aan gaat komen dan zal het wel meer aanzetten
[quote="orion"]
de pups krijgen eerst een maaltijd Rodi, en slikken dan nog wat van de CB mee naar binnen
Maar moet zeggen dat ik niet de indruk heb dat Meisje deze variant echt lekker vind, het is wat plakkerig en droog, ze eet er wel minder van, maar of dit nu komt omdat het meer aanzet, of omdat ze het niet lekker vind ben ik nog niet uit, als ze zo aan gaat komen dan zal het wel meer aanzetten
[/quote]
Omdat het vetter is ligt het zwaarder op de maag en ook hier vonden ze de aktief wat minder van smaak, dus kan het inderdaad zijn dat ze het gewoon minder lekker vind.
Ik zou haar nu toch niet teveel overvoeren, zodra de puppen minder gaan drinken komt ze vanzelf weer aan.
Waarom geef je die puppen niet gewoon wat natuurvoer? lijkt me toch beter dan de Rodi en een slurp Aktief die je nu nu voert.