patrijs eten ze dat?!
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: patrijs eten ze dat?!
Honden lusten het niet, hoewel, Logi eet het wel maar die et dan ook echt alles. Katten vinden het fantastisch.
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Hetzelfde!MarijeEnBoomer schreef: De prinses kijkt me aan of ik dr wil vergiftigen...
wat vinden jullie honden ervan?!
In het begin vond ze patrijsboutjes heerlijk. Toen heeft Alba ze een tijd niet gehad omdat ze ze weigerde. Na een tijd weer eens gegeven, en volia: het bakje was zo leeg. Dus ik SMS mr. Alba dat het allemaal op was, helemaal blij. De dag erop komt mr. Alba van zijn werk, ploft op de bank en voelt onder het kussen... juist ja, 4 patrijsboutjes
Gif.MarijeEnBoomer schreef: De prinses kijkt me aan of ik dr wil vergiftigen...
wat vinden jullie honden ervan?!
klilo duchesse eet alles,
belle denk, eet dat eeeecht niet, net als fazant en duif trouwens
belle denk, eet dat eeeecht niet, net als fazant en duif trouwens
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Ivan eet het met smaak, Kaatje alleen de pootjes.
Maar wat stonken ze zeg!
Maar wat stonken ze zeg!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Na het even aangebraden te hebben at ze het op! Volgende week weer eens proberen!
Emma eet een patrijs op, maar absoluut niet van harte. De Labrador van een vriendin weigert en dat wil wat zeggen!
Jeetje zeg dat er zoveel weigeraars onder de honden zijn... dames poes vinden t nl heerlijk
Storm denkt dat ik hem dood wil hebben als ik dat voorschotel 
Bijnaam: kliko.... Ze vinden het heerlijk, bouviers controleren alle voorwerpen op eetbaarheid, het meeste is eetbaar
Het ging om Engelse patrijs dacht ik. En net als met de Engelse fazanten wordt het hier geweigerd om te eten. DUs bij mij gaat het vlezige gedeelte, de ribben en de nekjes de droger in. Ik ga dat echt niet weggooien. Zonde
Wat goed, dan nog eten mijn honden het niet.MarijeEnBoomer schreef: Na het even aangebraden te hebben at ze het op! Volgende week weer eens proberen!
Hier eten ze alles met smaak (alleen duif vinden beide honden niet te nassen)
Toch wel fijn dat ze alles eten als ik het hier zo eens lees
Toch wel fijn dat ze alles eten als ik het hier zo eens lees
Hier gaan de patrijsjes ook met smaak naar binnen, ik haal wel de darmen enzo eruit, die groen/grijze massa en wat daar nog aan vast zit.
Hier geven de katten alle hondse weigeraars groot gelijk....Too schreef: Jeetje zeg dat er zoveel weigeraars onder de honden zijn... dames poes vinden t nl heerlijk